וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרוייקט של בכר מתחיל להניב פירות: "מאור לוי ידבר חזק במכבי חיפה"

24.1.2021 / 8:01

הקשר שהמאמן לקח תחת חסותו עלה מהספסל והצטיין מול בני סכנין: "תכנית האימונים השתלמה, רואים את האיכויות שלו". אופטימיות לפני משחק העונה: אצילי הסיר חלודה, רוקאביציה חזר לעניינים, טואטחה במגמת שיפור ואבו פאני ורודריגס חוזרים לאימונים

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט 1

1. כל המטרות הושגו לפני משחק העונה

במכבי חיפה ידעו שהמשחק אמש (שבת) מול בני סכנין עשוי להיות מוקש. במועדון ניסו להתנתק מרעשי הרקע של היריבה שביקשה לדחות את המשחק ועשו הכול כדי שהשחקנים לא ייכנסו לשאננות או יחשבו כבר על המשחק הבא מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

"היה ברור לנו שזה יהיה מוקש, שזה לא יהיה קל כמו שכולם חשבו. רצינו לבוא ולעשות את העבודה כמו שצריך. כולנו שמחים שעשינו את זה", אמר אחד השחקנים.

בסיום נרשמה אנחת רווחה גדולה בקבוצה, שידעה שלניצחון יש ערך מוסף. בחיפה רצו בראש ובראשונה לעבור את המשחק עם שלוש נקודות וללא פצועים, לקראת משחק העונה ביום רביעי. במקביל בקבוצה רצו "להרוויח" כמה שחקנים, ביניהם הרכש החדש עומר אצילי שנכנס לא טוב למשחק אבל השתפר ככל שהדקות נקפו. כמו כן, בקבוצה רצו להחזיר למלך השערים של הליגה ניקיטה רוקאביציה את הביטחון - מה שאכן קרה כשהחלוץ כבש את שערו ה-14 העונה מהנקודה הלבנה. "אין ספק שהמשחק הזה לא היה גדול מבחינתנו, אבל השגנו את כל המטרות שרצינו והוכחנו הרבה עוצמה", אמרו במועדון.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם ניקיטה רוקאביציה. ., מאור אלקסלסי
ברוך שובך. רוקאביציה חוגג/מאור אלקסלסי, .

עיקרי הדברים

  • במכבי חיפה מסמנים וי לפני מכבי תל אביב: עמדנו בכל המטרות
  • הסיבות לאופטימיות: אצילי הוריד חלודה, רוקאביציה חזר לעניינים
  • הפרוייקט של בכר משתלם: מאור לוי מתחיל לפרוע שטרות
  • אבו פאני ורודריגס חוזרים לאימונים לקראת רביעי. אצילי יסופסל?

2. הפרוייקט של בכר עם מאור לוי מתחיל להשתלם

לאורך כל השבוע האחרון התלבט בכר האם לפתוח עם יובל אשכנזי הוותיק ולהכניס אותו לעניינים, או שמא להפתיע ולעלות עם מאור לוי הצעיר. בסופו של דבר בכר בחר באשכנזי שלא הציג יכולת מרשימה במיוחד, ודווקא לוי שנכנס בדקה ה-55 נראה טוב מאוד. הקשר היה אחד המצטיינים על המגרש בדקות בהן שיחק כשהוא רושם מהלכים מרשימים כולל סחיטת פנדל שהובילה לשער השני.

בתחילת העונה לוי יכול היה לצאת להשאלה כמו הרבה שחקנים צעירים בקבוצה, אלא שבכר החליט לקחת אותו כפרוייקט ובנה לו תוכנית אישית מיוחדת שכללה גם לא מעט אימוני כושר שנראה שהשתלמה במיוחד, גם במובן המנטלי וגם במובן הפיזי. "מאור עשה תוכנית אישית והעבודה החזקה שלו השתלמה", אמרו בקבוצה, "כשהוא נכנס ראו את האיכויות שלו ועד כמה צומח כאן שחקן צעיר שעוד ידבר חזק במכבי חיפה בשנים הקרובות".

שחקן בני סכנין סבסטיאן ולאסקס מול שחקן מכבי חיפה מאור לוי. ., מאור אלקסלסי
ההשקעה משתלמת. מאור לוי/מאור אלקסלסי, .

3. אבו פאני ורודריגס ינסו להתאמן, אצילי לא יפתח ברביעי?

הירוקים מגיעים למשחק העונה ביום רביעי עם הרבה ביטחון, בידיעה שניצחון על מכבי תל אביב עשוי להוציא אותה סופית ממאבק האליפות. בחיפה מקווים שמוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס יהיו כשירים. שני הקשרים יחזרו היום לאימונים ומחר ינסו לערוך אימון מלא ראשון בקצב גבוה. אם השניים יהיו כשירים הם צפויים לחזור להרכב, כשייתכן שעומר אצילי יחכה להזדמנות מול האקסית על הספסל. "אין ספק שזה משחק עונה עם כל המשמעויות שלו", אמר שחקן בכיר בקבוצה, "אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא רק על עצמנו, ויודעים שאם נציג את היכולת הטובה שלנו, אז אנחנו צריכים לנצח כל קבוצה, גם את מכבי תל אביב".

עומר אצילי, שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
לא יפתח מול האקסית? אצילי/מאור אלקסלסי, .

4. טואטחה מגדיל את המאבק של המגנים: "זה לוקסוס אדיר, וגם כאב ראש גדול"

מלבד מאור לוי שנכנס כמחליף והשפיע על המשחק, גם טאלב טואטחה ויאניק וילדסחוט נכנסו במחצית השנייה והתחילו להסיר חלודה. בחיפה משוכנעים שהשניים עוד יתרמו רבות העונה ומעידים שהם מציגים יכולת טובה מאוד באימונים. "אין ספק שכשיש לך את שני המגנים הטובים בארץ, זה לוקסוס אדיר וגם כאב ראש גדול", אמרו בצוות המקצועי בנוגע לטואטחה. "זו הנקודה שרצינו להגיע אליה - על כל עמדה יש שני שחקנים לפחות ששווים מקום בהרכב. אנחנו בדרך לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully