וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ב"סקיי" טוענים: רומן אברמוביץ' מעוניין להחזיר את אברהם גרנט לצ'לסי

"המיליארדר הרוסי מאמין שהניסיון של הישראלי יכול לתרום המון לפרנק למפארד", נכתב בגוף התקשורת הבריטי, אולם גרנט עצמו "מאמין שהחוזקות שלו הן יותר כמנג'ר מאשר כאיש מאחורי הקלעים"

תקציר ה-0:4 של צ'לסי על מורקמב/ספורט1

השמועות על חזרה אפשרית של אברהם גרנט לצ'לסי הולכות וגוברות. הערב (שלישי) מדווחים גם ברשת "סקיי" על כך שרומן אברמוביץ' מעוניין להשיב למערכת את הישראלי, כדי לעבוד לצידו של פרנק למפארד. "המיליארדר הרוסי מאמין שהניסיון של גרנט יכול לתרום המון ללמפארד ולצוות שלו", נכתב. "גרנט מאמין שהחוזקות שלו הן כמנג'ר יותר מאשר כאיש מאחורי הקלעים, אז ייתכן וחזרתו לסטמפורד ברידג' תהיה לטווח הקצר".

"לגרנט ולמפארד היתה מערכת יחסים טובה מאוד", הסביר איש "סקיי" קאווה סולקול. "מבחינה סטטיסטית, יש לגרנט את ממוצע הנקודות-למשחק הטוב ביותר מכל מאמני צ'לסי בפרמיירליג. הרקע הוא שצ'לסי ירדה מהמקום הראשון לתשיעי בשבועות האחרונים, אז אולי אנשים יחשבו שגרנט בא לעזור ללמפארד. אני לא חושב שזה ככה. אני לא חושב שפרנק הוא מנג'ר מהסוג שזקוק לעזרה, אבל זה המועדון של אברמוביץ', לאברהם גרנט יש המון ניסיון, הוא עבד בכל העולם. לצ'לסי אין מנהל מקצועי כרגע, נצטרך לחכות ולראות באיזה תפקיד זה יקרה, אם זה יקרה. יהיה מעניין לדבר עם פרנק למפארד לקראת המשחק מול פולהאם ולשאול אותו מה דעתו".

אברהם גרנט מאמן צ'לסי עם פרנק למפארד. GettyImages
שוב ביחד? גרנט ולמפארד/GettyImages

הישראלי בן ה-65, שנחשב מקורב מאוד לאברמוביץ', לא אימן מאז הקדנציה בנורת'איסט יונייטד מהליגה ההודית ב-2018. ב-2007 ירד מתפקידו הניהולי בצ'לסי, נכנס לנעליו של ז'וזה מוריניו שפוטר והוליך את המועדון עד גמר ליגת האלופות, שם הפסיד למנצ'סטר יונייטד בדו-קרב פנדלים. למפארד היה אחד משחקניו הבולטים, עם 20 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. על אף ההצלחה, גרנט ספג ביקורות רבות בממלכה ופוטר שלושה ימים אחרי אותו גמר. בהמשך אימן גם בפורטסמות', ווסטהאם, פרטיזן בלגרד ובנבחרת גאנה.

את העונה הנוכחית פתחו הבלוז בצורה רעה מאוד ובחלוף 17 מחזורים הם מדורגים במקום התשיעי בלבד עם 26 נקודות, כולל ניצחון ליגה בודד בששת משחקיהם האחרונים. השמועות על החלפתו של למפארד לא פוסקות בימים האחרונים, אך לא מן הנמנע כי במקום פיטורים, אברמוביץ' יבחר בסופו של דבר להוסיף איש מקצוע נוסף לצוות, ולעניק לשחקן העבר האגדי עוד הזדמנות אחת אחרונה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 12.1: לוקה יוביץ' חוזר לאיינטרכט פרנקפורט

לכתבה המלאה

הדיווחים הללו מגיעים על רקע התמיכה הפומבית שהביע גרנט בלמפארד בחשבון האינסטגרם שלו לפני מספר ימים: "במצבים כאלה, כשדברים לא עובדים היטב, אתה צריך להיות חזק ולגלות אופי. מה שאני יכול להציע לפרנק ולאנשי המועדון זה להיות סבלניים. אל תפסיקו להילחם, אפילו כשדברים לא עובדים. ואל תאבדו את מה שיש לכם בראש. אם תעשו זאת, הכל יהיה בסדר, כי יש איכויות בסגל ויש פוטנציאל, כמו שהיה בתקופה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully