וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים הפסידה 78:77 לטורק טלקום והסתבכה

עודכן לאחרונה: 13.1.2021 / 23:11

הקבוצה של עודד קטש שמטה יתרון של 19 נקודות וספגה הפסד ביתי במשחק הפרידה מעודד קטש. עכשיו היא זקוקה לניצחון חוץ בלימוז' ושהטורקים ינצחו את איגוקאה

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
איזו דרך מאכזבת להיפרד מהפועל ירושלים. קטש/דני מרון

הפועל ירושלים מילאה הערב (רביעי) את הדלי במים ובעטה בו וולה מפואר. הקבוצה של עודד קטש, במשחק הפרידה שלו לפני המינוי למאמן פנאתינייקוס, שמטה יתרון 19 נקודות מול טורק טלקום והפסידה 78:77 במסגרת המחזור החמישי בבית ז' של ליגת האלופות.

עכשיו, הפועל ירושלים עם דאיניוס אדומייטיס במשחק הבכורה שלו תהיה חייבת לנצח את לימוז' בצרפת ולקוות שטורק טלקום תנצח בבית את איגוקאה למרות שהטורקים כבר הבטיחו את העלייה לשלב הבא בעצם הניצחון שלהם הערב.

תמיר בלאט היה טוב מאוד, בעיקר במחצית הראשונה, וסיים את המשחק עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים, טיישון תומאס קלע 15 והוסיף 6 ריבאונדים, כריס קרמר הוסיף 14 ו-5 אסיסטים, מלקולם היל סיים עם 12 וג'ייקובן בראון סיים עם 10 נקודות ו-6 אסיסטים. סם דקר הוביל את קלעי המנצחת עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.

דאיניוס אדומייטיס מאמן הפועל ירושלים. דני מרון
בשבוע הבא כבר יש לו משחק מכריע. אדומייטיס בהופעת בכורה בארנה/דני מרון

הפועל ירושלים פתחה טוב את המשחק ואת הרבע הראשון היא נעלה ב-12:19 לעיני מאמנה הנוכחי עודד קטש על הקווים ומאמנה הבא דאיניוס אדומייטיס, שנמצא ביציע. הפועל ירושלים רצה בתחילת הרבע השני עם 0:9 ועלתה כבר ל-18:32 בזכות תמיר בלאט וטיישון תומאס כשגם כריס קרמר נכנס טוב לעניינים. בסופו של דבר הרבע נגמר ב-34:49 ירושלמי ונראה שהמשחק הזה תלוי רק בשחקנים של עודד קטש, שרוצים לארגן לו פרידה יפה.

הטורקים הצליחו לקזז מעט את הפער ברבע השלישי כשהם כבר מורידים לחד ספרתי, אבל בסופו של דבר סל של ג'ייקובן בראון לפני הבאזר קבע 55:66 ירושלמי. הרבע האחרון היה רע מאוד מבחינת ירושלים, שלא ממש הופיעה אליו מבחינה התקפית וסיימה אותו עם 11 נקודות בלבד ועם מעט מאוד אנרגיות במשחק שלה. קליעת עונשין אחת של קיימר בולדווין קבעה 77:78 כשעל השעון מעט יותר מ-3 שניות לסיום. ירושלים עוד לקחה פסק זמן וג'ייקובן בראון קיבל את הכדור, אבל החטיא שלשה וירושלים הפסד צורם במיוחד במשחק הפרידה מעודד קטש.

קלעו להפועל ירושלים: תמיר בלאט 15 נקודות ו-5 אסיסטים, טיישון תומאס 15 ו-6 ריבאונדים, כריס קרמר 14 ו-5 אסיסטים, מלקולם היל 12, ג'ייקובן בראון 10 ו-6 אסיסטים, סולימאן בריימו 7, עידן זלמנסון 4.

הרבו לקלוע לטורק טלקום: סם דקר 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, ניק ג'ונסון 15 ו-6 ריבאונדים, קייל ווילטייר 13, קיימר בולדווין 11 ו-6 ריבאונדים.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. דני מרון
איזה ערב מבאס. שחקני הפועל ירושלים/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully