וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של עודד קטש: הפועל ירושלים במשא ומתן מתקדם עם דאיניוס אדומייטיס

10.1.2021 / 18:58

האדומים פועלים למינוי מאמן זר בהקדם האפשרי, והחלו במגעים עם הליטאי שאימן בעבר בריטאס וילנה, נפטונאס ונבחרת ליטא

תקציר: אנדורה - ריאל מדריד 75:69/ספורט 1

הפועל ירושלים לא ממתינה להודעה הרשמית על מעברו של עודד קטש למאמן פנאתינייקוס, ופועלת בקדחתנות כדי למנות לו מחליף בהקדם האפשרי, זאת לאור הכוונות של פאו להציג את קטש כבר בחמישי הקרוב. במועדון החליטו ללכת על מאמן זר, והם מנהלים שיחות עם דאיניוס אדומייטיס הליטאי.

תחושת הדחיפות של האדומים נובעת ממשחקי המפתח שצפויים לקבוצה בקרוב: היא נאבקת על הכרטיס לשלב 16 האחרונות בליגת האלופות, ולאחר הופעת הפרידה של קטש ביום רביעי נגד טורק טלקום אנקרה, תטוס בעוד שבועיים למשחק הנעילה בלימוז'; מעבר לפינה ממתין גם המפגש עם מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה בחודש הבא.

דאיניוס אדומאיטיס. Shi Tang, GettyImages
יגיע לארנה? אדומייטיס/GettyImages, Shi Tang

דאיניוס אדומייטיס, בן 46 בעוד תשעה ימים, זכה כשחקן עם נבחרת ליטא במדליית הארד באולימפיאדת סידני והניף עם ז'לגיריס קובנה את גביע ספורטה ב-1998 ואת גביע היורוליג (של פיב"א) ב-1999.

את קריירת האימון שלו החל ב-2009 כעוזר בצ'רני סלופסק הפולנית, כשבעונה לאחר מכן כבר קיבל את המושכות כמאמן הראשי. אחר כך אימן את נפטונאס קלייפדה, ובשנתיים האחרונות את ריטאס וילנה.

באוקטובר 2016 מונה אדומייטיס למאמן ליטא, והחליף בתפקיד את יונאס קזלאוסקאס. אלא שהוא לא הצליח להחזיר את הנבחרת להישגים מימיו כשחקן, ולאחר שהודח לפני רבע הגמר באליפות אירופה ובאליפות העולם, התפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully