וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: מקנזי מור סיכם עד לסיום העונה

8.1.2021 / 16:26

הגארד (28, 1.98) ששוחרר לאחרונה מהליגה הפולנית צפוי להיות זה שיחליף את דבון סקוט שסיים את דרכו בשורות הקבוצה של שי סגלוביץ'. נהריה קרובה לצרף גם את עידו דוידי מהפועל אילת

תקציר: אנדורה - ריאל מדריד 75:69/ספורט 1

עירוני נהריה מוצאת את עצמה אחרי פתיחת העונה המאכזבת עמוק במקום שמוביל לליגה השנייה, אך לא מתכוונת לוותר על ההשארות בליגה. היום (שישי) סיכמה הקבוצה את תנאיו של הגארד האמריקאי מקנזי מור ששוחרר לאחרונה מהליגה הפולנית, והוא צפוי לשחק בשורות הקבוצה לאחר סיום הסגר על ישראל. מור ייכנס לסגל של נהריה במקום דבון סקוט שקיבל הודעה על סיום דרכו.

מור (28, 1.98) שיחק שנתיים באוניברסיטת טקסס אל פאסו שנזרק מהמכללה בשנת 2014 אחרי שנתפס מהמר על משחקי ספורט. הוא הגיע לליגה הניו זילנדית בשנת 2015 והחל לפלס את דרכו בכדורסל המקצועני. הוא שיחק בלובן הבלגית לפני שחזר לקדנציה נוספת בניו זילנד, ורשם עונה טובה ראשונה באירופה בפרומיתאס היוונית בעונת 2016/17. בעונה שלאחר מכן הצטיין בשורות לאבריו עם 17.1 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

שחקנה החדש של עירוני נהריה מקנזי מור במדי אוניברסיטת אל פאסו. William Mancebo, GettyImages
מצטרף לנהריה. מקנזי מור/GettyImages, William Mancebo

בעונה שלאחר מכן שיחק לתקופה קצרה בסראטוב ובנביט. בעונה שעברה הגיע לאנוויל הפולנית בחודש פברואר ומיד קרע רצועה בקרסולו, אך למרות זאת קיבל חוזה לעונה נוספת, אך שוחרר לאחרונה.

הסגל הזר של שי סגלוביץ' בנהריה כולל נכון לעכשיו את מייקל יאנג, מור, ג'רון בלוסומגיים וקיילין לוקאס. נהריה צפויה לצרף גם את עידו דוידי שסיים את דרכו בהפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully