וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מילאנו השיגה ניצחון חוץ גדול, 76:80 על ריאל מדריד

הקבוצה של אטורה מסינה הנחילה לבלאנקוס הפסד ראשון לאחר שישה ניצחונות רצופים, רודריגס (17) הצטיין. אולימפיאקוס ניצחה את באיירן מינכן

תקציר: אנדורה - ריאל מדריד 75:69/ספורט 1

המחזור ה-18 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים, כשבמוקד מילאנו חזרה מספרד עם ניצחון חוץ גדול, 76:80 על ריאל מדריד. עוד קודם לכן הביסה ז'לגיריס קובנה את חימקי מוסקבה 75:102, זאת לאחר מחצית שנייה מדהימה אותה ניצחה 27:63. אולימפיאקוס יצאה מהמאזן השלילי לאחר 82:84 דרמטי על באיירן מינכן. אנאדולו אפס הביסה 80:102 בחוץ את וילרבאן.

ז'לגיריס קובנה - חימקי מוסקבה 75:102

הליטאים הלוהטים סופרים כבר שישה ניצחונות רצופים, וגם מאזן החוץ השלילי התאזן, וכעת עומדת ז'לגיריס על 5:5 מחוץ לאולמה. זה התחיל רע עבור המארחת, כשנועלת הטבלה הפתיעה וירדה למחצית ביתרון לאחר רבע שני נהדר אותו ניצחה 17:28. איך הגיבה ז'לגיריס? בריצת 13:39 קטלנית ברבע השלישי בהנהגת ז'ופרי לוברן הנפלא (29 ו-9 ריבאונדים) בדרך לניצחון ענק ולמקום השישי.

אולימפיאקוס - באיירן מינכן 82:84

היוונים שמרו על מאזנם המושלם באולם השלום והאחווה מול החבורה של טרינקיירי, שיורדת לקרקע לאחר הניצחון הגדול על ברצלונה במחזור שעבר. שחקנה לשעבר של מכבי תל אביב די. ג'יי. סילי היה אדיר בשורות באיירן כשצלף 7 שלשות מ-8 ניסיונות מעבר לקשת, בדרך ל-26 נקודות. אקס נוסף של הצהובים ג'יילן ריינולדס עלה נהדר גם הוא מהספסל ותרם 20 נקודות, אך איש המשחק היה קוסטאס סלוקאס מאולימפיאקוס. הגארד היווני סיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, אם לא הטוב שבהם כשקלע 24 נקודות וחילק 7 אסיסטים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשבמצב של 82:84 לזכות המארחת עלה פאול ציפסר לשלשה, שלא נכנסה והיוונים חגגו ניצחון שני ברציפות.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. AP
ניצחון חוץ גדול למילאנו. רודריגס/AP

וילרבאן - אנאדולו אפס 102:80

אחת מאכזבות העונה במפעל הגיעה לצרפת והתפוצצה על המארחת מהפתיחה. ואסילייה מיציץ' (23 ו-9 אסיסטים) הוליך את קלעי הטורקים, כששין לארקין וכריס סינגלטון מוסיפים 16 כ"א. ג'יימס אנדרסון הוסיף 12 ו-11 ריבאונדים כש-22 נקודות של נוריס קול - שהיה בערך היחיד שתיפקד בצד השני - לא עזרו לוילרבאן שרושמת תבוסה ביתית והפסד שלישי ברציפות.

ריאל מדריד - מילאנו 80:76

לאחר שני הפסדים רצופים, כולל אחד דרמטי ומתסכל במיוחד מול המוליכה צסק"א הצליחה מילאנו לספק ניצחון גדול. הבלאנקוס הגיעו למשחק הערב עם שישה ניצחונות רצופים, אך נכנעו שוב להצגה של האקס סרחיו רודריגס שעלה מספסל והוליכך את קלעי האורחת עם 17 נקודות. מלקולם דילייני (14 ו-5 אסיסטים) היה נהדר גם הוא למרות 20 נקודות מהספסל של ג'ייסי קארול, מילאנו רושמת ניצחון תשיעי העונה והיא בהחלט יכולה להתסכל למעלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully