וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המעבר, עודד קטש ימשיך בנבחרת ישראל. ליובין קיבל פנייה מפנאתינייקוס

11.1.2021 / 18:00

המאמן הלאומי נפגש עם איגוד הכדורסל והצדדים סיכמו שימשיך בתפקיד לכל הפחות בחלון המשחקים הקרוב. ליובין עשוי לשמש כעוזרו בקבוצה היוונית

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. יוסי ציפקיס
נשאר גם לחלון הבא. קטש/יוסי ציפקיס

עודד קטש יישאר כמאמן נבחרת ישראל לכל הפחות בחלון המשחקים הקרוב, כך סוכם בפגישה שערך היום (שני) המאמן הלאומי עם איגוד הכדורסל. "בפגישה בין עודד קטש לראשי האיגוד, סיפר קטש על המעבר לפנאתינאייקוס וסוכם כי ימשיך לאמן את הנבחרת בחלון פברואר בו תפגוש הנבחרת את רומניה וספרד בבועה שתתקיים בפולין", אמרו באיגוד הכדורסל.

קטש אמור לנהל את משחקה הגורלי של הפועל ירושלים מול טורק טלקום אנקרה ביום רביעי, ולאחר מכן לקבל באופן רשמי את המינוי בפנאתינייקוס. בחודש שעבר הוליך את נבחרת ישראל להעפלה 14 ברציפות ליורובאסקט, אחרי ניצחונות מרשימים על ספרד ופולין. ישראל ניצבת במקום הראשון של בית א' במוקדמות עם מאזן של 0:4, וכל שנותר לה יהיה לנסות לשמור על מאזן מושלם בצמד המשחקים שנותרו.

יש לציין שהעונה כבר נוצר תקדים דומה בכדורסל האירופי, כשאיגור קוקושקוב הדריך את פנרבחצ'ה ביורוליג ואת נבחרת סרביה באותו שבוע.

מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון, עודד קטש, לצד עוזרו, ליאור ליובין. ברני ארדוב
שוב ביחד קטש וליובין/ברני ארדוב

מי שעשוי לחבור לקטש בפנאתינייקוס הוא ליאור ליובין, שהיה עוזר המאמן שלו בגלבוע/גליל בזכייה ההיסטורית באליפות. ליובין פנה בשבוע שעבר לבעלי גלבוע חיים אוחיון ועדכן אותו כי קיבל פנייה להצטרף כעוזר מאמן של קטש בפנאתינייקוס, אך מאז לא קיבלו בגלבוע עדכון, ולא ברור להם האם המאמן החליט להיענות להצעה, או האם הדברים התקדמו לכיוון סגירה.

ליובין, שמוביל את גלבוע העונה לפתיחת העונה המוצלחת שלה ביותר מזה כעשור, יצטרך מעבר להחלטה מקצועית לקבל גם החלטה אישית, שכן השבוע נולד לו ולאשתו תינוק חדש, ובמציאות הקורונה הנוכחית בעולם מדובר בהחלטה משפחתית לא פשוטה בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully