וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פ.ס.וו מעולם לא לקחה ברצינות את האפשרות שערן זהבי יחזור לישראל"

בהולנד ניתחו את הסיטואציה של הישראלי אחרי הצמד מול אייאקס: "נקברו סופית השמועות על בעיות אגו בהתקפה של איינדהובן. זהבי הצהיר שהוא רוצה להפוך לאגדה במועדון - והוא עשה צעד קטן בדרך לשם". וגם: שיא הרייטינג בהולנד והלקח שצריכים ללמוד בישראל

תקציר: צפו בצמד של חלוץ פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי מול אייאקס/ספורט 1

כשערן זהבי כיכב ב-2:2 של פ.ס.וו איינדהובן נגד אייאקס במשחק העוה בהולנד, הוא בוודאי לא ידע שהוא שותף להיסטוריה. החלוץ הישראלי הוכיח אינספור פעמים שהוא יודע להתעלות ברגעים גדולים וכעת מתברר כמה גדול היה הרגע ביום ראשון האחרון.

"הודות" לימי הקורונה ולסגר וההגבלות בהולנד, במשחק בין אייאקס לפ.ס.וו שלשום באמסטרדם, צפו 1.46 מיליון אנשים. זה הנתון הגבוה ביותר בהיסטוריה של הליגה ההולנדית, כזה שכנראה רק משחקים של הנבחרת יכולים לנצח. או משחקי ליגה בתקופה בה מרבית האזרחים לא יוצאים את בתיהם.

השיא הקודם היה קרוב ואפילו נרשם טרם התפרצות הקורונה: במשחק בו אייאקס הביסה את פיינורד 0:4 באוקטובר 2019, צפו 1.4 מיליון אנשים. מהנתונים עולה שהשעה המועדפת על הקהל ההולנדי היא ביום ראשון ב-16:45 (17:45 שעון ישראל) וזו בדיוק השעה בה ייפתח הקלאסיקר בין אייאקס לפיינורד בעוד חמישה ימים. לאור העובדה שמדובר בשני המועדונים עם הכי הרבה אוהדים בהולנד וששתי הקבוצות נאבקות על האליפות, המשחק הזה צפוי לשבור את השיא ולעבור את הנתון מיום ראשון האחרון.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מול דיילי בלינד שחקן אייאקס. Soccrates Images, GettyImages
אפשר רק לקנא. זהבי נגד אייאקס/GettyImages, Soccrates Images

זהבי עצמו, כמו כדורגלנים נוספים, התבטאו לאחרונה נגד הפסקת הכדורגל בישראל. הטענה של רבים הייתה שדווקא כשאנשים רבים נמצאים בבית, ליגת העל צריכה להיות משוחקת כדי לתת להם עניין וכמובן גם אולי להרוויח אנשים שיחזרו להתעניין בה.

הנתונים מהמשחק בהולנד מוכיחים שמשחקים ביום ובשעה הנכונה, יכולים להיות מאוד נצפים יחסית בימי הקורונה. נותר רק לקנא באוהדי הליגה המקומית, שקיבלו יופי של מנה ביום החופש, בשעת אחר צהריים נוחה והצביעו עם האצבעות על שלט הטלוויזיה.

עוד בוואלה!

ערן זהבי נבחר לשחקן המחזור בהולנד: "זה נותן תקווה להמשך העונה"

לכתבה המלאה
שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים עם ערן זהבי. Laurens Lindhout, GettyImages
זאת ההוכחה: אין שום בעיות אגו בפ.ס.וו. זהבי והחברים חוגגים/GettyImages, Laurens Lindhout

"פ.ס.וו מעולם לא לקחה ברצינות את האפשרות שערן זהבי יחזור לישראל"

בהולנד פרסמו הבוקר כתבה נרחבת על הסיטואציה של זהבי אחרי הצמד וחשפו סיפורים מ"התקופה הקשה" שעבר, כשנראה היה שהוא לא מצליח להתאקלם באיינדהובן.

"בפ.ס.וו ראו שהוא לא מוריד את הראש גם בזמנים קשים יותר. בכל רגע נתון, זהבי עשה את המקסימום כדי להיות הכדורגלן הכי טוב שהוא יכול להיות. הוא שם הכול בצד והתרכז בכדורגל", ציינו.

בכתבה ציינו ש"זהבי הוא כוכב ענק בישראל, מה שמגיע עם יתרונות וגם עם חסרונות. הפעם, אחרי הצמד מול אייאקס, הוא כיכב בכותרות של אתרי האינטרנט והעיתונים בישראל, שלא עשו לו חיים קלים כשהתקשה להיכנס לעניינים בתחילת העונה".

כמו כן ציינו ש"בישראל אפילו העלו דיווחים על האפשרות שהוא יחזור לישראל בינואר, אבל פ.ס.וו מעולם לא לקחה את זה ברצינות. גם את הסיפורים על כך שהוא לא מסתדר עם שאר השחקנים בקבוצה, כולם דחו והכחישו שוב ושוב. שפת הגוף של שחקני פ.ס.וו אחרי השערים של זהבי בראשון, הוכיחו שהוא מוערך ואהוד בדיוק כמו כל אחד אחר בקבוצה".

"היו רגעים בתחילת העונה שזהבי נראה לא מאוזן. הוא הגיע להולנד כסקורר מוכח, אבל נראה שאיבד את החדות והמהירות. הוא חיפש את השערים שלו בצורה קצת מוגזמת, ולפתע נראה שהשאפתנות המרשימה שלו הפכה מחברה לאויבת. הוא היה נחוש מדי להוכיח שהוא מסוגל להצטיין", הוסיפו. "למרות שזהבי הוא השחקן הכי מבוגר בפ.ס.וו בהפרש גדול, הוא עושה דברים אחרת. הוא יחגוג יום הולדת 34 ביולי, אבל יש לו תשוקה של בן 17 שעלה מהנוער.

"במסיבת העיתונאים בה הוצג בקבוצה, זהבי אמר שהשאיפה שלו היא להפוך לשחקן אגדי של פ.ס.וו. לא הופכים לאגדה באיינדהובן בכזו קלות, אבל שלשום זהבי עשה כמה צעדים בדרך לשם. שיתוף הפעולה בינו לבין מאלן קבר סופית את הטענות על בעיות אגו שיש בהתקפה של הקבוצה. עכשיו זהבי צריך להמשיך להוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully