וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוט אוזיל רומז שיעבור לפנרבחצ'ה, ומסביר: למה רונאלדו גדול ממסי

הקשר המיובש של ארסנל התייחס לעתידו ועזיבתו, מסביר למה נמשך לפנר, טוען שסרחיו ראמוס הוא הבלם הגדול של ימינו ועוקץ על ההבדל הקטן בין רונאלדו ומסי

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

מסוט אוזיל, עד לפני כמה שנים כוכב כדורגל באירופה ולאחרונה שחקן שלא נכלל בסגל ארסנל ולא רואה דקת משחק, ענה אתמול (שני) לשאלות של גולשים, והתייחס לקדנציה שלו בארסנל, לתקופה בנבחרת גרמניה וגם לעתידו.

ראשית אוזיל נשאל מה היה קורה אילו טוטנהאם (יריבת ארסנל) הייתה הקבוצה היחידה שמציעה לו חוזה, וענה: "שאלה קלה. פורש!". אומנם אוזיל מיובש בארסנל ולא נכלל בסגל, כשהוא מעדיף להמשיך לקבל את השכר הגבוה שלו (350 אלף ליש"ט לעונה) מאשר לעבור לקבוצה אחרת, אבל לדבריו: "היו הרבה עליות וירידות, אבל לעולם לא אתחרט שעברתי לארסנל. ולמען האמת, גם שני המשחקים שבהם שיחקתי לפני הקורונה היו כיף גדול... נהניתי מאוד וחשבתי שאנחנו על דרך חיובית... אבל אחרי הפגרה דברים השתנו לצערי".

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
היו גם ימים יפים. אוזיל/GettyImages

אוזיל, קשר ממוצא טורקי שגדל בגרמניה, הוזכר כמועמד למעבר לפנרבחצ'ה הטורקית, וכתב: "גדלתי כאוהד של פנרבחצ'ה בגרמניה. כל גרמני טורקי אוהד קבוצה בטורקיה כשהוא גדל בגרמניה. ושלי הייתה פנרבחצ'ה. פנר היא כמו ריאל מדריד בספרד. המועדון הגדול במדינה". על עתידו המקצועי ענה: "בהחלט אמשיך לשחק אחרי ארסנל. יש שתי מדינות שאני רוצה לשחק בהן כדורגל לפני שאפרוש: טורקיה וארה"ב. אם אלך לטורקיה, אוכל לשחק רק בפנרבחצ'ה".

אוזיל היה חלק מנבחרת גרמניה שזכתה במונדיאל ב-2014, אבל גם סבל ממתיחות עם הגרמנים על רקע הזהות הטורקית שלו ועזב בטונים צורמים, אחרי שהצטלם עם נשיא טורקיה ארדואן, ספג ביקורת ופרש כי "הרגיש גזענות ובלתי רצוי". עם זאת, הוא לא מתחרט: "ברור שיש לי זיכרונות מדהימים מהתקופה שלי בנבחרת. זכינו בגביע העולמי והיינו חלק מעידן נהדר של הכדורגל הגרמני. לעולם לא אתחרט ששיחקתי עבור נבחרת גרמניה. הרבה נאמר על הדרך שבה זה נגמר, אבל אין בי חרטה. בחיים אתה מתקדם ואני אסיר תודה. רק לאחרונה קיבלתי מכתב יפה מיו"ר ההתאחדות שמתייחס לכל האירועים שהיו איתי".

עוד בוואלה!

אחרי הסערה, מסוט אוזיל שבר שתיקה וביקר את הנהלת ארסנל: "נאמנות זה דבר נדיר"

לכתבה המלאה
מסוט אוזיל שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
בוחר לזכור את החיובי. אוזיל בנבחרת/GettyImages

האם לדעתו סרחיו ראמוס ייזכר גאחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה? אוזיל: "כן, הוא ברמה עולמית כבר עשור. ואיזה מנהיג הוא הפך להיות. הרצון שלו לנצח הוא מדהים. לדעתי הוא הבלם הכי גדול בדור שלי".

האם לנצח תזכור את השיר שלך ביציעי ארסנל? "ברור. זה היה רגע אדיר כששמעתי אותו לראשונה באצטדיון האמירויות. זה היה הרגע שבו הבנתי - וואו, אוקיי, באמת עשית פה משהו, והגיוני שתישאר פה לתקופה ארוכה".

כמו כן, אוזיל נשאל על רונאלדו או מסי, וענה תשובה לטובת מי ששיחק איתו בעבר בריאל מדריד: "מסי תמיד הוכיח שהוא אחד השחקנים הכי גדולים שהיו בספרד. אבל רונאלדו תמיד היה הטוב מכולם בכל מדינה שהוא שיחק בה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully