וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה, מסוט אוזיל שבר שתיקה וביקר את הנהלת ארסנל: "נאמנות זה דבר נדיר"

אחרי שהוצא רשמית מהסגל של ארסנל לאור הטענות שהראש שלו לא בכדורגל, באנגליה תהו למה אוזיל מוותר לעצמו על הקריירה. הקשר ענה: "הבעתי את נאמנותי למועדון אותו אני אוהב, מעציב אותי שזה לא הדדי. אלחם כדי שהעונה הזאת לא תיגמר ככה"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

מסוט אוזיל כבר לא יחזור לשחק בארסנל, אחרי שאתמול (שלישי) הושאר רשמית מחוץ לסגל של הקבוצה לפרמיירליג, שכולל 25 שחקנים. הגרמני בן ה-32 לא שיחק דקה במדי התותחנים מאז ה-7 במרץ, ולא נרשם גם למשחקי הליגה האירופית של הקבוצה, בקמפיין שמתחיל השבוע מול רפיד וינה.

לקבוצות הליגה האנגלית הייתה אפשרות לרשום שחקנים עד אתמול ולבחור את 25 השחקנים שיוכלו לשחק בפרמיירליג, אבל אוזיל, יד עם סוקרטיס פאפאסטטופולוס, לא ברשימה, ולא יוכלו לשחק בליגה עד תום העונה. המסגרת היחידה שבה אוזיל יוכל לשחק היא גביע הליגה. למעשה אוזיל יוכל לחזור איכשהו בינואר, אם ישחק בקבוצת המילואים והקבוצה תחליט לצרפו לסגל בינואר, אבל מבחינת ארסנל נדמה שההחלטה ברורה: היא לא בונה על אוזיל ומעוניינת להיפטר ממנו בהקדם האפשרי.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל. GettyImages
חושב על החיים שאחרי. אוזיל/GettyImages

אוזיל כבר קיבל הודעה מארסנל שהוא מתבקש לעזוב, אבל הוא העדיף להישאר ו"להילחם על מקום בהרכב" בשנה האחרונה שלו לחוזה העצום שלו בארסנל - שכולל שכר שבועי של 350 אלף ליש"ט. מיקל ארטטה, מאמן ארסנל, קיווה שאוזיל ייראה אחרת ונתו לו לשחק בעשרת משחקיו הראשונים, אבל הגרמני לא הראה מחויבות, ואף סירב לקצץ משכרו במהלך הפגרה הכפויה והמשבר.

יש לציין כי על פי דיווחים אוזיל קיבל הצעות מקבוצות במזרח התיכון ומה-MLS, כולל די-סי יונייטד, אבל נראה שהוא מתכוון לנצל את החוזה שלו עד הרגע האחרון. באנגליה כבר מכנים את ההיעלמות של אוזיל כ"אחת הפרשות המוזרות של העונה", ובטור שנכתב ב"גרדיאן" על ההתנהלות של אוזיל נכתב: "בואו ניקח צעד אחורה ונסתכל על התמונה: כדורגלן טוב מאוד מקבל עכשיו שכר של 18 מיליון ליש"ט בשנה בשביל לא לשחק כדורגל. במקביל, המועדון מקצץ משכורות ומפטר 55 אנשי מועדון, כולל הדינוזאור הקמיע... זה מצב אבסורדי".

עוד בוואלה!

ארסן ונגר: "מה שקורה בין מסוט אוזיל לארסנל זה לא על בסיס מקצועי"

לכתבה המלאה
מסוט אוזיל שחקן ארסנל עם ארוסתו ונשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן. האינסטגרם של מסוט אוזיל, אתר רשמי
מתעסק בדברים שמחוץ למגרש. אוזיל עם ארדואן/אתר רשמי, האינסטגרם של מסוט אוזיל

בלם ארסנל לשעבר פר מרטסאקר טוען שהראש של אוזיל כבר ממש לא בכדורגל. "הרבה דברים השתנו מחוץ למגרש", אומר מרטסאקר, "הוא התחתן, יש לו משפחה... אולי הריכוז שלו השתנה. אני חושב שהוא עדיין רוצה לשחק כדורגל, אבל מצער לראות אותו במצב הזה". רק לפני שבוע מאמן ארסנל לשעבר ארסן ונגר התייחס לאוזיל, ואמר עליו: "זה בזבוז זמן עבורו, ועובר המועדון. אלוף עולם ששיחק בריאל מדריד, שקבע שיא בישולים, חייבים למצור דרך לגרום לו לשחק". עוד הוסיף עליו ונגר: "הוא לא היה השחקן הכי ממושמע על הדשא... לשחק בלי הכדור לא הייתה נקודה חזקה אצלו... אבל אפשר להסתדר עם זה כשאתה מציב בהרכב לצדו יותר שחקנים הגנתיים".

היום אוזיל שבר את השתיקה שלו, והגיב לסערה: "זו הודעה קשה לכתוב לאוהדי ארסנל, שעבורם שיחקתי בשנים האחרונות. אני מאוכזב עד עמקי לבי שלא נכללתי לסגל הקבוצה בפרמיירליג. לקראת החתימה על החוזה החדש שלי ב-2018, הבעתי את נאמנותי ומחויבותי למועדון אותו אני אוהב, ארסנל, וזה מעציב אותי שזה לא הדדי. כפי שגיליתי, נאמנות זה דבר שקשה למצוא בימינו. תמיד ניסיתי להישאר חיובי, בתקווה שאולי יש סיכוי שאוכל לחזור לסגל. בגלל זה שמרתי על שקט. לפני פגרת הקורונה הייתי מאושר עם ההתקדמות שלי תחת המאמן המאמן החדש מיקל ארטטה, ואני חושב שהיכולת שלי הייתה ברמה טובה.

"אבל אז דברים השתנו, שוב, ושוב לא נתנו לי לשחק במדי ארסנל. מה עוד אני יכול לומר? לונדון עדיין מרגישה כמו בית עבורי, ואני עדיין מרגיש קשר חזק לאוהדים של המועדון הזה. לא משנה מה, אמשיך להילחם כדי שהעונה השמינית שלי בארסנל לא תיגמר ככה. אני יכול להבטיח שההחלטה הקשה הזאת לא תשנה כלום בחשיבה שלי - אמשיך לעשות את המיטב שלי ולהתאמן הכי טוב שאוכל, ולהשתמש בקול שלי נגד חוסר אנושיות ובעד צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully