וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "מה שקורה בין מסוט אוזיל לארסנל זה לא על בסיס מקצועי"

מאמן התותחנים לשעבר דיבר על המצב בין הקבוצה לקשר הגרמני: "הוא יכול ויודע להילחם, בניגוד למה שאנשים חושבים"

תקציר: ליברפול - ארסנל 1:3/ספורט 1

ארסן ונגר נמצא בימים אלה בסבב ראיונות לכבוד יציאת הספר האוטוביוגרפי שלו "חיי באדום ולבן". המאמן הצרפתי נשאל בין היתר על העובדה שמסוט אוזיל לא משחק בארסנל ולא נכלל אפילו בסגל שלה לליגה האירופית. עכשיו כשחלון ההעברות נסגר, הוא כנראה גם "תקוע" שם והם איתו עד ינואר לפחות.

"אני לא יודע מה קורה על בסיס יומי", אמר ונגר לגבי הקשר הגרמני שחוגג ממש היום 32, "רק אגיד דבר אחד: שחקנים יצירתיים הם פרפקציוניסטים, הם קצת יותר רגישים ולפעמים הם זקוקים לעידוד כי אם אני צריך למסור פס מסוכן אני צריך ביטחון. שחקנים יצירתיים מוסרים את המסירה שהופכת את הקבוצה למסוכנת. מסוט אוזיל הוא שחקן יוצא דופן. מה שקורה בינו לבין המועדון כרגע נראה יותר סוג של עימות וזה לא קשור לספורט.

ארסן ונגר מאמן ארסנל עם מסוט אוזיל. Shaun Botterill, GettyImages
ונגר ואוזיל בימים יפים יותר מבחינתם/GettyImages, Shaun Botterill

"אם אוזיל לא יכול לשחק בליגה האירופית... אני מצטער, הבחור הזה זכה בדברים, הוא אלוף עולם, הוא כדורגלן יוצא דופן. למה הוא לא משחק כרגע? אני לא יודע. כשאתה כדורגלן אתה צריך לכבד את ההחלטות של המאמן שלך ולהילחם כדי לקבל את הביטחון ולחזור לקבוצה. מסוט אוזיל יכול להילחם, בניגוד למה שאנשים חושבים. יש לו מספיק איכות כדי לחזור לקבוצה, זה תלוי בו". כשנשאל אם אוזיל בתכניות של ארטטה אמר ונגר: "אני לא יודע. אני מאמין שהוא יכול לשחק בפרמיירליג. אתה מתאמן בכל יום ואם זה לא עובד, אתה יכול ללכת לשחק במקום אחר".

ונגר בן ה-70 עדיין לא הרים ידיים בכל הקשור לאימון. אמנם הצרפתי מכהן היום בתפקיד בפיפ"א, אבל טוען: "יש לי סיכוי לחזור לעבוד שוב. יש לי הצעות ממועדונים. אולי בעוד שנה או שנתיים, נראה. אולי אחזור לאמן באיזו נבחרת ולא במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully