וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון בלחץ: ווסטברוק ייעדר שבוע, ברוקס "על הכיסא החם", ביל יעזוב בטרייד?

הוויזארדס פתחו בצורה מאכזבת את העונה (8:2), ווסטברוק ימשיך להיעדר, בארה"ב טוענים שוושינגטון צריכה לחשוש מעזיבה של ביל

דני אבדיה מדבר על הבדלי האתלטיות בין ה-NBA לאירופה/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון פתחה את העונה בצורה מאכזבת, ואחרי עשרה משחקים היא הקבוצה עם המאזן הכי חלש בליגה, 8:2. הקבוצה ניצחה רק פעמיים העונה, ולא מעט ביקורת מופנית לעבר המאמן סקוט ברוקס, שעל פי דיווחים בארה"ב, "מעמדו של מאמן הוויזארדס התערער" מאז פתיחת העונה, כך נטען ב"דה רינגר".

על פי הכתב קווין אוקונר, "אוהדי הוויזארדס כבר מתגעגעים לג'ון וול, על אף שגם ביטול הטרייד לא יוכל לפתור את כל הבעיות של הקבוצה. ברוקס, שנמצא בעונה האחרונה בחוזה שלו לחמש שנים, נראה אבוד בניסיון למצוא מערך אפקטיבי. מקורות בליגה טוענים ש'ברוקס יושב על הכיסא החם'. מאמן חדש או לא - הקבוצה חייבת להיות טובה יותר. חלק מהשחקנים שחזרו מקרטעים - דאוויס ברטאנס איבד את הקליעה שלו, תומאס בראיינט גמר את העונה אבל גם לפני כן לא הגן על הטבעת. וגם התוספות החדשות לא שינו את התמונה: רובין לופז נראה גמור, ודני אבדיה הוא רק רוקי שצריך עוד למצוא את עצמו".

מאמן וושינגטון וויזארדס סקוט ברוקס. AP
אכזבה גדולה. ברוקס/AP

וושינגטון העפילה לפלייאוף בשתי העונות הראשונות של ברוקס, אבל בשנתיים האחרונות היא מקרטעת, והעונה, עם צירופו של ראסל ווסטברוק וההחלטות שקיבלה הקבוצה, היא מתקשה מאוד מפתיחת העונה. בנוסף, הקבוצה הודיעה היום שראסל ווסטברוק פצוע וייעדר עוד שבוע.

במקביל, על פי דיווחים נוספים ב"דה רינגר", וושינגטון עלולה גם לאבד את הכוכב הכי גדול שלה, בראדלי ביל, למיאמי היט. על פי הדיווח, אלופת המזרח "מאמינה שהיא עדיין במירוץ" אחרי ג'יימס הארדן ובראדלי ביל. כזכור, מיאמי ניסתה לצרף את הארדן לפני תחילת העונה, כשכוכב יוסטון הודיע להנהלת הרוקטס שהוא מחפש אתגר חדש ורוצה לעבור בטרייד. "ההיט הורידו הילוך לאחרונה מהניסיון לצרף את הארדן", נכתב ב"דה רינגר", "אבל הם עדיין שוקלים לבנות הצעה סביב טיילר הירו. אחרי ההעפלה שלהם לגמר ה-NBA, ההיט סבלו העונה מפתיחה מקרטעת ומאזן 4:4, והקבוצה רק במקום ה-23 מבחינה התקפית. מקורות בליגה טוענים שמיאמי מאמינה שהיא עדיין במירוץ להחתמת הארדן או ביל. אבל העובדה שמיאמי יכולה להציע רק בחירת סיבוב ראשון בדראפט ל-2027 פוגעת בסיכוי שלה, וזה מה שגרם בדצמבר לשיחות עם יוסטון להיתקע".

עוד בוואלה!

ברוקס ולופז מחמיאים לדני אבדיה, בוושינגטון קוראים לתת לו תפקיד מרכזי

לכתבה המלאה
דני אבדיה עם בראדלי ביל וושינגטון. צילום מסך, צילום מסך
עם כל הכבוד לאבדיה, זה מה שצריך להדאיג את הוויזארדס. ביל/צילום מסך, צילום מסך

אבל העניין הוא לא רק מיאמי, אלא השחקן עצמו. "אנחנו לא יכולים לשמור על רכב בחניה", ביקר ביל את הוויזארדס וההגנה של הקבוצה שלו, כשהוא עצמו בשיאו מבחינה התקפית (כולל משחק של 60 נקודות) אבל רחוק מהציפיות שלו מעצמו ומקבוצתו. "הג'נרל מנג'ר של וושינגטון טומי שפרד הודיע בנובמבר שביל לא הולך לשום מקום", נכתב, "אבל השחקן יכול להפוך לחופשי בקיץ 2022, והקבוצות שעטות מעל הראש של וושינגטון תוהות: מתי ביל ירצה טרייד, ומתי זו תהיה האופציה הכי נכונה מבחינת וושינגטון?". ביל, כידוע, בן 27 וגם צעיר מהארדן בן ה-31, "וגם נחשב לשחקן שיכול להשתלב בקלות יותר בקבוצה חדשה".

עוד נטען על ביל ש"בשביל שהוויזארדס יהפכו את העונה, הם יצטרכו שאבדיה והאצ'ימורה ייתנו עד משחקים גדולים... יש להם כמה שחקנים צעירים ומבטיחים, לוושינגטון יש תקווה לעתיד, זו קבוצה עם הרבה כישרון צעיר. השאלה היא אם היא מספיק תחרותית בשביל להשאיר את ביל".

אגב, אחרי שלושה שבועות, לוושינגטון יש שני שחקנים במקום הראשון בקטגוריות: בראדלי ביל הוא השחקן עם הכי הרבה נקודות (350) בליגה וממוצע הנקודות הכי גבוה (35.0), וראסל ווסטברוק הוא השחקן עם ממוצע האסיסטים הכי גבוה (11.3 למשחק, על אף שלניקולה יוקיץ' יש יותר אסיסטים במצטבר, 104 מול 79).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully