וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקס ולופז מחמיאים לדני אבדיה, בוושינגטון קוראים לתת לו תפקיד מרכזי

מאמן וסנטר הוויזארדס שיבחו את הישראלי הצעיר אחרי שיא הנקודות: "הכול חלק מתהליך ההתבגרות שלו". כתבי וושינגטון תוהים איך זה ייראה כשווסטברוק וביל יחזרו, מופתעים מהשלשות וטוענים: "הגיע הזמן לשחרר את דני האמיתי". התגובות והציוצים

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

דני אבדיה קיבל הלילה (בין שבת לראשון) הזדמנות נדירה להראות מה הוא יודע במשחק מול מיאמי. בהיעדרם של ראסל ווסטברוק (פצוע) ובראדלי ביל (נכנס לפרוטוקול הקורונה של ה-NBA והושבת), קיבל הרוקי הישראלי הרבה יותר מרחב פעולה, וסיפק את משחקו הטוב ביותר בקריירת ה-NBA הקצרה שלו, כשסיים עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים ושתי חטיפות ב-32 דקות.

אבדיה התאושש משלושה משחקים חלשים ברציפות, בהם חיבר 4 נקודות בלבד ושיחק פחות מבדרך כלל. היום הוא החזיר לעצמו את הביטחון, וקיבל מחמאות גם ממאמנו סקוט ברוקס.

"היו לו כמה משחקים קשים, אבל זה חלק מלהתבגר בליגה הזו. אלו כאבי גדילה, ואני צריך להיות סבלני ולעזור לו להתמודד עם זה"', אמר ברוקס. "גם הוא צריך להיות סבלני ולהבין שזה תהליך. זאת התמודדות לא קלה, האמינו לי. הייתי שם בעצמי פעם. יש לילות שלמים שאתה לא ישן, אתה עצבני, לפעמים אתה מתחיל לפקפק בעצמך, אבל בסופו של דבר אתה חייב לחזור למגרש כל יום קצת יותר טוב. בכל פעם להשתפר עוד קצת, ולהבין שאתה מספיק טוב בשביל לשחק ב-NBA ושיהיו ימים יפים יותר. זה מה שהוא עושה".

ברוקס הוסיף: "דני לא שיחק טוב בשניים-שלושה משחקים האחרונים אבל היום היה הרבה יותר טוב. הוא צריך להמשיך להיבנות מזה. תהיה לו הזדמנות נוספת מחרתיים נגד פיניקס, אחר כך נגד יוטה, דטרויט, קליבלנד, שוב נגד קליבלנד, ואחר כך נגד שארלוט ומילווקי. שאמשיך? סן אנטוניו, יוסטון, ניו אורלינס...."

ברוקס הוסיף: "אני שונא להפסיד, אבל מרוצה מההתקדמות שהצעירים שלנו עשו היום. יש לנו כמה שחקנים עם מעט ניסיון, ויש לנו רוקי כמו דני. הוא והאחרים נראו יותר טוב היום, הם קיבלו ניסיון חשוב".

אבדיה קיבל מחמאות גם מחברו לקבוצה רובין לופז, שאמר: "אני ממש אוהב לראות את האגרסיביות של הרבה שחקנים אצלנו. דני, גריסון, מו ואנגר. הם קשוחים ויודעים לקבל החלטות מהירות, אני מת על זה".

גם בתקשורת המקומית של וושינגטון שמחו מהיכולת המשופרת של אבדיה. ב-NBC כתבו על המצ' אפ בין אבדיה לרוקי של ההיט פרשס אצ'יווה, שכמו הישראלי מראה ניצוצות של כישרון עד כה העונה. "שני הרוקיז הללו הרשימו עד כה. הלילה הם נפגשו, ואבדיה ניצח בדו קרב. הוא קלע יותר, השפיע יותר והיה לו מהלך אחד מרשים מולו, כשקלע סל וסחט ממנו עבירה. זה היה מהלך שראינו מעט מדי מאבדיה עד עכשיו. יש לו צעד ראשון די מהיר והוא לא פוחד ממגע כשהוא חודר לסל".

בחשבון הטוויטר של בלוג האוהדים של הוויזארדס, Wiz of Awes, צייצו בסיום: "הגיע הזמן לשחרר את דני האמיתי. הוא מוכן לזה", והוסיפו: "הגיע הזמן שסקוט ברוקס יפסיק לתקוע את אבדיה בפינות, כי הוא גורם לו ללכת לאיבוד. דני ורוי האצ'ימורה עם העתיד של הקבוצה הזאת".

זאת הייתה התגובה של שדר הבית של וושינגטון למקבץ השלשות של אבדיה

בוושינגטון התלהבו גם מהשלשות

וגם מההגנה

רגעי השיא של אבדיה במשחק הגיעו ברבע האחרון, עם שלוש שלשות תוך 36 שניות שצימקו את הפער לחמש בלבד, עם קצת יותר מדקה על השעון. אחת השלשות הגיעה אחרי סטפ-בק יפהפה כשבאם אדבאיו, אחד השומרים הטובים ב-NBA, לא מצליח לעצור את הרוקי הישראלי. "דני קלע הרגע שלשה יפה בסטפ-בק שלא ידעתי שיש לו בארסנל", כתב זאק רוזן מהאתר הרשמי של הוויזארדס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully