וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סנדי כהן חיובי לקורונה - שאר השחקנים לא מחויבים בבידוד

11.1.2021 / 18:54

המתאזרח שנדבק בנגיף לא התאמן עם חבריו מאז שחזר מחו"ל, לכן רק הוא ייכנס לבידוד. מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול אולימפיאקוס, ספרופולוס התיייחס ליריבה: "חשוב מאוד בשבילנו לשלוט בקצב". היוונים יגיעו בלי ארון הריסון, אותלו האנטר עדיין בספק

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, צילום מסך
ספרופולוס/צילום מסך, מכבי תל אביב

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (שלישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) כשהצהובים יארחו ביד אליהו את אולימפיאקוס פיראוס. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון במשחק האחרון על אלבה ברלין בחוץ, כשבמאזנם שמונה ניצחונות ועשרה הפסדים, ואילו הקבוצה האורחת ניצחה תשעה משחקים, כולל במשחק האחרון בשבוע שעבר את באיירן מינכן, והפסידה שמונה נוספים.

במועדון הודיעו כי סנדי כהן ששב מחופשה בארצות הברית נבדק ונמצא חיובי לקורונה. השחקן לא התאמן מאז שחזר מחו"ל, ולא בא במגע עם חבריו ועל כן "הקבוצה אינה נדרשת לבידוד", כלשון ההודעה הרשמית שהוציאה הקבוצה. בנוסף נכתב כי "השחקן חש בטוב, נמצא בבידוד בביתו ומכאן נשלח לו איחולי החלמה שלמה ומהירה". בבדיקה שנערכה אתמול במועדון, כמחויב בפרוטוקול היורוליג, יצאו כל אנשי הקבוצה שליליים.

סנדי כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נמצא חיובי לקורונה וייכנס לבידוד. כהן/דני מרון

הסגר על ישראל סידר לצהובים מספר ימי מנוחה מאז הניצחון על אולימפיאקוס ועד לצמד המשחקים השבוע ביורוליג נגד היוונים ובאסוקניה ביום חמישי, שניהם ביד אליהו. בקבוצה יודעים כי המשחקים צפויים להיות קשים במיוחד, גם לאור המאזן הביתי הלא מחמיא עד כה העונה, ארבעה ניצחונות משמונה משחקים, וגם בשל מיעוט הניצחונות הקלים העונה של שחקניו של יאניס ספרופולוס.

סימן השאלה סביב המשחק הוא מידת כשירותו של אותלו האנטר. הסנטר נפצע בעינו במשחק נגד זניט לפני פחות משבועיים, כשההערכה דיברה על היעדרות של בין שבועיים לשלושה ממשחקים. במכבי תל אביב עושים מאמצים גדולים על מנת להכשיר את האנטר, אך נכון לעכשיו אין ודאות לגבי שיתופו והוא בספק למפגש.

אותלו האנטר שחקן מכבי תל אביב עם כריס ג'ונס. ברני ארדוב
עדיין בספק. האנטר/ברני ארדוב

ספרופולוס פתח ואמר: "אנחנו משחקים עוד משחק חשוב, הסיבוב השני התחיל וכל משחק הוא חשוב יותר מהמשחק הקודם. אנחנו משחקים נגד קבוצה עם מבנה טוב מאוד על המגרש, עם ניסיון של שחקנים כמו ספאנוליס, סלוקאס, פרינטזיס, פפאניקולאו לא משחק, אבל יש להם את הניסיון.

"יש להם את האתלטיות עם האמריקאים שלהם, יש להם פורוורדים כמו וזנקוב שקולעים טוב מאוד, נצטרך להתמודד עם כולם, נצטרך להיות מוכנים להתמודד עם כולם, כל אחד מהם יכול ליצור בעיות. אין שאלה על שחקני הפנים שלהם, נצטרך להתמודד מולם כקבוצה. חשוב מאוד בשבילנו לשלוט בקצב המשחק, הם עושים דברים שונים בהגנה, נצטרך לקרוא את זה טוב, ולתקוף את זה כמו שאנחנו רוצים.
אנחנו לא בטוחים לגבי אותלו אם הוא ישחק, הוא התאמן רק באופן אישי, אולי מחר נדע יותר.

"אנחנו מתרכזים רק באיך לשחק טוב נגד אולימפיאקוס. כשהמשחק ייגמר נחשוב על המשחק הבא, ככה נהיה עד הסוף. לא נסתכל על העבר, רק על המשחק הבא, אני יודע שיש שני משחקים השבוע, אבל מסתכל רק על המשחק השבוע.

"זה חשוב לא רק בגלל המשחק הראשון, אלא בגלל שיש 16 משחקים, כל משחק הוא חשוב, יותר חשוב מהמשחק הקודם. החשיבות של כל המשחקים היא גדולה, אבל נבודד את המשחק הזה, לא חושבים על התוצאה של המשחק הראשון.

"אני לא יכול שדורסי הוא ברומטר, אבל הקבוצה צריכה את כולם שישחקו טוב. אנחנו צריכים שכל השחקנים יופיעו הכי טוב שאפשר. צריך לתת קרדיט לדורסי וג'ונס ולקבוצה, התוכנית הצליחה, ניצחנו בישראל, והם היו מוכנים למשחק נגד אלבה ברלין".

ספרופולוס נשאל על מינויו הצפוי של קטש לפנאתינייקוס, ואמר: "עודד הוא מאמן טוב מאוד, אמרתי את זה עוד לפני שהוא קיבל את ההצעה מפנאתינייקוס, ירושלים קבוצה טובה מאוד, היא היריבה שלנו. מגיע לו הצ'אנס לאמן ביורוליג".

עוד בוואלה!

על אף המעבר הצפוי לפנאתינייקוס: עודד קטש יישאר כמאמן נבחרת ישראל

לכתבה המלאה
קוסטאס סלוקאס שחקן אולימפיאקוס. Quality Sport Images, GettyImages
מוביל את אולימפיאקוס העונה. סלוקאס/GettyImages, Quality Sport Images

אולימפיאקוס, קבוצתו הקודמת של יאניס ספרופולוס, ניצחה בסיבוב הראשון 82:85 משלשת ניצחון של ארון האריסון. אלא שהאריסון לא טס לישראל, ואומנם הסנטר חסן מרטין יגיע לישראל, אבל בספק למשחק, כך על פי הדיווחים מיוון. החלטה לגבי שיתופו תתקבל מחר.

מכבי תל אביב ניצחה את האדומים מיוון ב-7 מ-11 משחקי הבית ביורוליג, כשהפעם האחרונה בה היא הפסידה הייתה תחת נבן ספאחיה באוקטובר 2017. מאז אותו משחק ניצחה הקבוצה הביתית במשחקים בין הקבוצות בחמישה משישה משחקים.

את העונה הנוכחית פתחה הקבוצה של יורגוס ברצוקאס ברגל ימין עם שישה ניצחונות מתשעה משחקים, אך לאחר מכן נקלעה למשבר וניצחה פעם אחת בלבד בשישה מחזורים. בשבועיים האחרונים הקבוצה התאוששה עם ניצחונות על חימקי מוסקבה ובאיירן מינכן.

מי שמוביל את אולימפיאקוס הוא קוסטס סלוקאס עם 11.4 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק, והוא השחקן היחיד בקבוצה שקולע בספרות כפולות. חוץ ממנו בולטים שאקיל מקיסיק עם 9.9 נקודות, מרטין עם 9.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים, סשה וזנקוב עם 9.2 נקודות, האריסון עם 8.1 נקודות וצמד הוותיקים יורגוס פרינטזיס עם 8.3 נקודות ו-ואסיליס ספאנוליס עם 7.4 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully