וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 73:85 בחוץ את אלבה ברלין

האלופה הישראלית קיבלה משחק נהדר מדורסי (25) והתאוששה מההפסד המרגיז לזניט עם ניצחון על הגרמנים שחסרו ארבעה שחקני מפתח

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הצהובים השלימו ניצחון כפול על היריבה מגרמניה. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב פתחה הערב (חמישי) את הסיבוב השני ביורוליג ברגל ימין כשניצחה 73:85 בחוץ את אלבה ברלין. הגרמנים הגיעו למשחק ללא ארבעה שחקני מפתח - פייטון סיבה, מרכוס אריקסון, לוק סיקמה ונילס גיפאי, ופיגרה במשך רוב דקות המשחק בפער דו ספרתי. ריצת 2:24 מסוף הרבע הראשון עד לאמצע הרבע השני הציבה את האורחת ביתרון 21, ומאז אלבה רק רדפה אחרי היריבה.

טיילר דורסי (25) עלה נהדר מהספסל והיה המצטיין של יאניס ספרופולוס, כשאנג'לו קלויארו (16) ודראגן בנדר (13) בלטו גם הם. מנגד, ג'ייסון גריינג'ר המצוין וסימון פונטקיו הוליכו את אלבה, אך שחקני הקבוצה מבירת גרמניה נראו סחוטים וגמורים ולא באמת הצליחו לאיים על הניצחון של האלופה הישראלית. ניצחון שמיני העונה למכבי תל אביב, שמשלימה ניצחון כפול על אלבה.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 25 (5 מ-7 ל-3, ב-21 דקות), אנג'לו קלויארו 16 (8 מ-8 מהקו) ו-6 ריבאונדים, דרגאן בנדר 13, סקוטי ווילבקין 8, אנטה ז'יז'יץ' 8 ו-6 ריבאונדים, כריס ג'ונס 7, אלייז'ה בריאנט 5, עומרי כספי 3. עוז בלייזר (14 דקות), יובל זוסמן (9 דקות) וג'ון דיברתולומאו (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

בלטו באלבה ברלין: סימונה פונטקיו 15, ג'ייסון גריינג'ר 13 ו-11 אסיסטים, יוהאנס טימאן 11, בן לאמרס 10.

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
האלופה הישראלית הוליכה כל המשחק וניצחה בקלילות. כספי/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

על אף חסרונם של ארבעה שחקני מפתח, פתחה אלבה ברלין ללא פחד ועלתה ל-10:15. שתי הקבוצות הציגו רבע התקפי לא טוב, אך בכל זאת האלופה הישראלית הצליחה להיצמד למארחת. סיום חזק של האורחת, כולל שתי שלשות בשניות הסיום קבעו 17:24 למכבי תל אביב בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

האורחת הייתה בלתי עצירה בפתיחת הרבע השני והשלימה ריצת 2:24 בדרך ליתרון 17:34. לואיס אולינד קלע את הנקודות הראשונות של הגרמנים ברבע השני, חמש דקות להפסקת המחצית. ההפרש חצה כר את גבול ה-20 הפרש, ובמחצית הוליכה מכבי תל אביב 28:43.

עוד בוואלה! ספורט

"מאמינים שניכנס לפלייאוף": זוסמן ומכבי תל אביב אופטימיים לפני אלבה ברלין

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אנג'לו קלויארו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קלויארו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 3:

המארחת פתחה עם ריצת 2:11 וחזרה עד מינוס 9 בלבד, כשיוהאנס תימאן ובן לאמרס מחממים את היד. השחקנים של יאניס ספרופולוס חזרו ללכת פנימה, ושבו להוביל בהפרש נוח - 43:60, 2 וחצי דקות לסיום הרבע. סל קשה של גריינג'ר על הבאזר של הרבע הוריד את האלופה הישראלית ביתרון 49:63 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

ג'ייסון גריינג'ר המשיך להיות הבולט בשורות אלבה והוריד את ההפרש עד מינוס 11, כששלשה של טיילר דורסי, שסחט גם עבירה ודייק מהקו קבעה 54:69. הגרמנים הסחוטים לא הרימו ידיים, אך כוחותיהם לא עמדו להם אל מול האלופה הישראלית, שהשלימה ניצחון כפול על אלבה. 73:85 למכבי תל אביב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully