וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו הזוניה נצץ בבכורה, עודד קטש מרוצה: "מביא דברים שלא היו לנו"

הכוכב הקרואטי קלע 21 מול האקסית ברצלונה והמשיך להתמוגג מפנאתינייקוס: "אני רוצה תארים, רוצה להגיע לתקרת האואקה"

תקציר ה-72:94 של פנאתינייקוס על אריק סלוניקי/ספורט1

פנאתינייקוס לא היתה יכולה לבקש הופעת בכורה טובה יותר מצד מריו הזוניה. מול ברצלונה בה כיכב בעבר לפני שיצא ל-NBA, צלף הסקורר הקרואטי 21 נקודות (9 מ-9 מהעונשין), אך לצערו של עודד קטש זה לא הספיק מול מוליכת הטבלה, שניצחה 77:85 באואקה.

מאז הצטרף לפאו, הדגיש שוב ושוב הזוניה כמה מחובר הוא למועדון והביע אופטימיות לגבי הישארות גם בעונה הבאה. פנאתינייקוס כבר איבדה סיכוי להגיע לטופ 8, אבל עם יכולת כזאת מצד הכוכב שלו, קטש יכול להתחיל להסתכל על עונת 2021/22 במבט מעט אופטימי יותר.

"זה ברור שהוא נתן לנו הרבה דברים שלא היו לנו, בזכות הגודל והאיכויות שלו", אמר המאמן הישראלי. "זה לא פשוט לשחק כל כך מהר במשחקי יורוליג, זה בדרך כלל לוקח זמן. אהבתי איך שהוא התאקלם, ועם הזמן הוא רק יילך וייעשה עוד יותר טוב".

"אני חזק מאוד", הצהיר הזוניה ביוונית עוד לפני המשחק, והבטיח שבכוונתו ללמוד את השפה המקומית באופן מלא בתקופה הקרובה. לאחר מכן הביט אל תקרת האולם באואקה, שם נמצאים דגלי האליפויות השונים, והכריז: "אני רוצה להיות שם יום אחד. זה הבית שלי כעת. אני לוקח אחריות על ההפסד הזה, קצת שכחתי איך זה לשחק ביורוליג, הדברים הלכו טוב בשבילי אבל לא בשביל הקבוצה, הייתי קצת אמוציונלי מול קבוצתי לשעבר. המספרים שלי לא משנים לי, אני רוצה ניצחונות ותארים. אם לא העונה, אז בעונה הבאה".

כשנשאל האם בכוונתו לשוב ל-NBA בעונה הבאה, אמר שוב: "בבקשה אל תתחילו עם זה. פנאתינייקוס, פנאתינייקוס, פנאתינייקוס".

עוד בוואלה!

יורוליג: חימקי הדהימה את ריאל, ברצלונה ניצחה את פאו

לכתבה המלאה

על המשחק עצמו אמר קטש: "את המחצית הראשונה הפסדנו בגלל שלא היינו אגרסיביים מספיק, ביצענו שתי עבירות בלבד ב-15 הדקות הראשונות ואתה לא אמור לשחק ככה מול קבוצה כמו ברצלונה. במחצית השנייה נלחמנו, אהבתי את המאמץ של השחקנים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים יותר למשך 40 דקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully