וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל "עצבני" למרות ההצגה, ברוקס על אבדיה: "הוא חייב להיות מוכן בכל רגע"

שיא הקריירה של כוכב וושינגטון בוזבז, ווסטברוק והוא זעמו על "הבולשיט" בהגנה: "למי אכפת משיאים כשמפסידים ככה"? בוושינגטון הצביעו על החלק של הרוקי הישראלי במחצית החלשה, המאמן הבהיר: "הוא לא היה טוב. וכשהוא לא טוב, הוא ישחק פחות". ויש גם מחמאות לפילדלפיה

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

וושינגטון ממשיכה להיראות כמו קבוצה קטלנית בצד ההתקפי ואיומה בצד ההגנתי. הוויזארדס ספגו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד שישי העונה, 141:136 לפילדלפיה, בערב שבראדלי ביל שבר בו שיאים אבל שוב יצא מתוסכל. השוטינג גארד שפתח את העונה בכושר התקפי מרשים, קבע שיא קריירה של 60 נקודות (20 מ-35 מהשדה, 7 מ-10 מהשלוש, 13 מ-15 מהעונשין), השווה את שיא הנקודות לשחקן של הוויזארדס (גילברט ארינאס הגיע גם כן ל-60 בשנת 2004), אבל הודה בסיום שהוא "עצבני".

"אני בעיקר מרגיש הרבה זעם. לא אכפת לי מהשיאים האלה. כל שיאי הקריירה שלי הסתיימו בהפסדים, אז אני בכלל לא סופר אותם", אמר ביל, "מבחינתי אפשר לזרוק את השיא הזה מהחלון, בדיוק כמו את שני שיאי הקריירה הקודמים שלי".

למרות שביל מבין ש"לפעמים הקבוצה צריכה שאקלע 40, 50 או אפילו 60 נקודות", אבל אומר ש"הוא רק רוצה לנצח". הבעיה היא שהכדורסל של הוויזארדס רחוק מלהיות כדורסל מנצח, במיוחד לא בצד ההגנתי. הלילה זה בא לידי ביטוי עם ספיגה של 82 נקודות במחצית הראשונה.

"הם דייקו ב-60 אחוז מהשדה וב-62 אחוז מהשלוש. אי אפשר לנצח משחקים ככה", מבין ביל, "למי אכפת משיאים כשאנחנו שומרים ככה? אנחנו חייבים להשתפר בתחום הזה ולהבין שכל הקבוצות בליגה מאוד רעבות. לא באנו היום באותה גישה שבאנו לשני המשחקים הקודמים, ושילמנו על זה מהר מאוד".

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי טוביאס האריס, פילדלפיה 76. Tim Nwachukwu, GettyImages
מתוסכל, ובצדק. בראדלי ביל/GettyImages, Tim Nwachukwu

גם ראסל ווסטברוק מבין שעם הגנה כזאת, הוויזארדס לא יכולים להיאבק על מקום בפלייאוף במזרח. "איך ששמרנו ברבע השני, זה בולשיט...פשוט אסור שזה יקרה, זה לא מקובל מבחינתנו", אמר הרכז, שניסה לעורר את שחקני הוויזארדס עם שיחת מוטיבציה במחצית. ווסטברוק נקע את האצבע לקראת סיום ואמר ש"החרא הזה כואב, אבל אני אהיה בסדר".

כך או כך, דני אבדיה שסיים עוד משחק התקפי פושר עם נקודה אחת בלבד וזריקה אחת בלבד מהשדה, לא מצא את עצמו הפעם גם בצד ההגנתי, בו היה עד עכשיו אחת מנקודות האור של וושינגטון. הלילה האתגר של וושינגטון ואבדיה היה גדול יותר, מול אחת הקבוצות החמות בליגה, קבוצת התקפה עם שחקן מטרה מובהק בדמותו של ג'ואל אמביד, והרבה קלעי שלשות טובים שמקיפים אותו. בדקות הראשונות של המשחק וושינגטון ניסתה לשלוח שמירה כפולה לאמביד, ואבדיה נשלח שוב ושוב לעזור לתומאס בריאנט בצבע. התוצאה הייתה סדרת שלשות פנויות של סת' קרי ודני גרין, שעזרו לסיקסרס לברוח ולצבור מומנטום.

ב-NBC כתבו ש"ההגנה על אמביד גבתה מחירים מהוויזארדס. היו כמה מקרים במחצית הראשונה שדני אבדיה הגיע לשמירה כפולה כדי לעזור לתומאס בריאנט, השאיר את הקלעים שלהם חופשיים ועזר להם להתחמם".

אבדיה שוב ירד ל-16 דקות בלבד ושוב ראה את כל הרבע האחרון מהספסל, משחק שלישי ברציפות. "כולם חייבים להיות מוכנים", אמר מאמן וושינגטון סקוט ברוקס בסיום כשנשאל על מיעוט הדקות לרוקי הישראלי. "דני שחקן טוב, הוא לא שיחק טוב הלילה אבל גם רוי האצ'ימורה לא היה במיטבו. אני לא מוותר עליהם, אבל ביום כזה הם לא יקבלו את הדקות הרגילות שלהם. יש לנו את דני ודאוויס ברטאנס שחולקים את הדקות בעמדה 3, והם שני שחקנים טובים שמסוגלים לשחק קצת בעמדה 4. כל אחד צריך להיות מוכן".

עוד בוואלה!

וושינגטון הפסידה לפילדלפיה למרות 60 נקודות של ביל, משחק חלש לאבדיה

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול בן סימונס, פילדלפיה 76. Tim Nwachukwu, GettyImages
הדקות יירדו? אבדיה/GettyImages, Tim Nwachukwu

ברוקס החמיא לפילדלפיה ואמר ש"לדעתי זאת הקבוצה הכי טובה ב-NBA כרגע. יש לה כישרון מדהים בסגל. ניסינו הכול מול אמביד, כולל שמירות כפולות, אבל זה לא ממש עבד כי הוא חתיכת בעיה".

"קשה לשמור עליהם השנה. כולם יודעים מה ג'ואל מסוגל לעשות, אבל השנה הם הקיפו אותו בקלעי שלשות מצוינים שאסור להשאיר לבד אפילו לרגע", הוסיף בראדלי ביל. "דני גרין, סת' קרי...אלה שחקנים שמרגישים מאוד בנוח ליד שחקן דומיננטי כמו אמביד. יש להם קבוצה טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully