וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הפסידה לפילדלפיה למרות 60 נקודות של ביל, משחק חלש לאבדיה

השוטינג גארד קבע שיא קריירה והשווה את שיא המועדון, אבל הוויזארדס הצליחו להפסיד 141:136 למרות שמחקו פיגור של 21 נקודות במחצית. אבדיה הפאסיבי קיבל 16 דקות וסיים עם נקודה וחסימה, מנגד אמביד להט במאני טיים וסיים עם 38. הסיקסרס עם המאזן הטוב ב-NBA

"כמו מקצוען": דני אבדיה והשלט שנפל על ראשו באמצע מסע"ת/@washwizardsil

בצל המהומות בוושינגטון שמסעירות את ארצות הברית, סיפקו הוויזארדס הלילה (בין רביעי לחמישי) 48 דקות סוערות משלהם. בראדלי ביל שפתח את העונה בכושר מסחרר, קבע שיאים חדשים עם התפוצצות התקפית נדירה, אבל איכשהו הקבוצה של דני אבדיה לא הצליחה לנצל גם את זה והפסידה 141:136 לפילדלפיה.

התצוגה החריגה של ביל הסתכמה ב-60 נקודות - שיא קריירה אישי עבורו, שווה לשיא הנקודות של המועדון שקבע גילברט ארינאס בדצמבר 2006 - עם 20 מ-35 מהשדה, 7 שלשות מ-10 ניסיונות, 13 מ-15 מהעונשין לצד 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים - והכול ב-38 דקות בלבד על הפרקט.

לצערו, שאר שחקני הוויזארדס לא תפקדו בהגנה, כשדני אבדיה רושם משחק חלש יחסית. הרוקי הישראלי המשיך לקבל קרדיט בחמישייה, אבל השלים 16 דקות פאסיביות עם נקודה אחת מהעונשין, זריקה אחת בלבד מהשדה, חסימה ושלוש עבירות. אבדיה ממשיך להתקשות לבוא לידי ביטוי כשהוא משחק ברוב הדקות לצד השחקנים הבכירים של הוויזארדס, ולאט לאט כמות הדקות שלו יורדת. הלילה זה בא לידי ביטוי גם בכך שלראשונה העונה, פתח את המחצית השנייה על הספסל וראה את דאוויס ברטאנס עולה במקומו בחמישייה.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי טוביאס האריס, פילדלפיה 76. Tim Nwachukwu, GettyImages
איך הוויזארדס הפסידו גם בערב כזה? בראדלי ביל/GettyImages, Tim Nwachukwu
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול בן סימונס, פילדלפיה 76. Tim Nwachukwu, GettyImages
שוב לא מורגש. אבדיה מול בן סימונס/GettyImages, Tim Nwachukwu

המחצית הראשונה של הוויזארדס הייתה נרפית במיוחד בצד ההגנתי. סת' קרי שפתח את העונה בכושר קליעה יוצא דופן, מצא את עצמו חופשי שוב ושוב מחוץ לקשת, ויחד עם ג'ואל אמביד שלא נבהל גם מהשמירה הכפולה ששלחו אליו שחקני הוויזארדס, הוביל את הסיקסרס לבריחה מוקדמת, ועזר להם לרדת למחצית ביתרון של 21 נקודות.

הוויזארדס הראו ברבע השלישי כמה הם נפיצים, כשבראדלי ביל ממשיך לצלוף מכל מקום, ראסל ווסטברוק מתחיל להיכנס לעניינים וההפרש לאט לאט נמחק, עד שהשוויון הושלם. ביל סיים את הרבע השלישי עם 57 נקודות, כשהוא נראה בדרך הבטוחה לשבור את שיא הנקודות של המועדון (שרשום כאמור לזכותו של גילברט ארינאס) ולעקוף את שיא הנקודות העונתי בליגה העונה שקבע סטף קרי רק לפני יומיים, עם 62. אבל לפילי ובעיקר לג'ואל אמביד היו תוכניות אחרות. הסנטר המצוין ראה את ביל מחטיא פעמיים בדקה וחצי האחרונות, הגיב עם שני סלי מאני טיים משלו ודאג שהסיקסרס יחזיקו מעמד כל הדרך למאזן הטוב ביותר ב-NBA נכון לעכשיו (1:7).

שחקני פילדלפיה 76 ג'ואל אמביד, דני גרין חוגגים. ברקע שחקן וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל מאוכזב. Chris Szagola, AP
עם המאזן הטוב בליגה. אמביד ודני גרין חוגגים, בראדלי ביל מתוסכל ברקע/AP, Chris Szagola

אמביד סיים עם 38 נקודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-3 חסימות, וקיבל סיוע של 28 נקודות מסת' קרי, של 19 כל אחד משייק מילטון וטוביאס האריס ושל 17, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים של בן סימונס. אצל הסיקסרס, מלבד ביל גם ראסל ווסטברוק עשה את שלו עם 20, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. תומאס בריאנט היה השליש בספרות כפולות עם 11, אבל הוויזארדס יורדים לקרקע אחרי שחיברו שני ניצחונות רצופים, ויודעים שההגנה חייבת מקצה שיפורים כבר במשחק הבא שלהם מול בוסטון בלילה שבין שישי לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully