וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס חזרה למאבק האליפות, פירלו חשף את הניצחון הטקטי של קייזה

חלוץ יובנטוס כבש צמד, אבל המאמן הסביר שהיה לו תפקיד חשוב יותר מהגולים: "הוא היה זה שנטרל את תאו הרננדז". פיולי: "הוכחנו שאנחנו מועמדים ראויים לסקודטו"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 2:0 (חצי גמר גביע הליגה)/ספורט 1

אחרי 27 משחקים רצופים זה קרה: מילאן הפסידה אמש (רביעי) 3:1 ליובנטוס, שמצידה חזרה למאבק האליפות אחרי פתיחת עונה עגומה. זלאטן הפצוע ישב בחוץ, רונאלדו היה פושר אבל פדריקו קייזה כיכב עם צמד והביך את ההגנה של הרוסונרי. למזלה של מילאן, גם רצף הניצחונות של אינטר נעצר מוקדם יותר מול סמפדוריה והיא נותרה בפסגה.

פדריקו קייזה שחקן יובנטוס. רויטרס
גם כבש צמד וגם נטרל את הרננדז המצוין. קייזה חוגג/רויטרס

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס חשף לאחר המשחק את תוכנית המשחק שלו ואמר: "הרעיון היה לסגור את תאו הרננדז ולא לתת לו ללחוץ קדימה בחופשיות כמו שהוא בדרך כלל עושה. קייזה לחץ אותו כדי שלא יצליח לעשות את הגיחות קדימה. העמדה שלו יכולה להשתנות, אבל לא התפקיד שלו".

פירלו אהב מאוד את התפקוד של אדריאן ראביו, שחזר להרכב אחרי שני משחקים בחוץ ואמר: "הוא היה רענן ונחוש. הוא קשר מרכזי שאני לא חושב שאפילו הוא מבין כמה פוטנציאל יש בו".

עוד בוואלה!

יובנטוס הנחילה למילאן הפסד ראשון העונה, וחזרה לחיים במאבק האליפות

לכתבה המלאה
פאולו דיבאלה, יובנטוס, מול יאנס פטר האוגה, מילאן. רויטרס
סיפק בישול לפנתיאון. דיאבלה/רויטרס

מי שעוד כיכב במשחק הזה היה פאולו דיבאלה. החלוץ הארגנטינאי פתח במקום מוראטה הפצוע וסיפק בישול מרהיב לקייזה בשער הראשון. פירלו התייחס לעובדה שדיבאלה לא שחקן הרכב קבוע ואמר: "כל שחקן הוא שחקן הרכב ויכול להיות לא שחקן הרכב. יש לי מזל לעשות את הבחירה בין שחקנים כאלו. אנחנו צריכים את דיבאלה שיחזור לכשירות, כי הוא עדיין לא במאה אחוז כשיר. יש לו כמה עניינים פיזיים והוא לא היה במיטבו כל העונה".

סטפנו פיולי, המאמן המצליח של מילאן שנחל הפסד בכורה, היה דווקא מרוצה משחקניו ותיאר את ההרגשה בסיום: "הבחורים היו עם הראש למטה בחדר ההלבשה, אבל זו הייתה חוויה בריאה עבורנו לספוג הפסד, לא הרגשנו את זה הרבה זמן. טפחתי לשחקנים על השכם, הוכחנו שאנחנו קבוצה חזקה ואנחנו יכולים להיאבק על הסקודטו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully