וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס הנחילה למילאן הפסד ראשון העונה, וחזרה לחיים במאבק האליפות

צמד נהדר של קייזה (18 ו-62) וקינוח של מקני (76) סידרו לגברת הזקנה 1:3 מרשים בסן סירו וצימקו את הפער מהמקום הראשון לשבע נקודות. קלאבריה איזן זמנית (41)

יובנטוס לא מריימה ידיים במאבק על סקודטו עשירי ברציפות. הגברת הזקנה ניצחה הערב (רביעי) 1:3 את מילאן בסן סירו, הנחילה לה הפסד אחרי 27 משחקים רצופים, ונשארה בחיים במאבק על התואר. פדריקו קייזה עם צמד נהדר בדקות 18 (מבישול מבריק של פאולו דיבאלה בעקב) ו-62 ושער נוסף של ווסטון מקני (76) העניקו את הניצחון המרשים לקבוצה של אנדראה פירלו, וצימקו את הפער מהפסגה לשבע נקודות בלבד, כשליובה עדיין יש משחק חסר.

מילאן מצידה נשארה במקום הראשון בזכות ההפסד של אינטר במשחק מוקדם היום, אבל גם היא כבר מבינה שהביאנקונרי ייאבקו גם השנה על התואר.

זה אמור היה להיות דו קרב ענקים בין כריסטיאנו רונאלדו לזלאטן איברהימוביץ'. בסופו של דבר השבדי לא שיחק בשל פציעה, הפורטוגלי סבל מיום פושר בסטנדרטים שלו, ומי שהשתלט על המשחק וגנב את ההצגה היה פדריקו קייזה הצעיר, שהציג שילוב קטלני עם פאולו דיבאלה וחגג את הצמד המרשים לפני שנפצע והוחלף. למזלו, ביום כזה גם המחליפים מספקים את הסחורה, ודיאן קולוסבסקי שנכנס במקומו היה חתום על בישול מצוין לשער השלישי והמכריע של מקני.

הרכב מילאן: ג'אנלואיג'י דונארומה, דיוגו דאלוט (אנדראה קונטי, 80), סימון קיאר (פייר קאלולו, 80), אלסיו רומאניולי, תאו הרננדז, דוידה קלאבריה (דניאל מלדיני, 80), פרק קסייה, הקאן צ'לחנוילו, יאנס פיטר האוגה (בראהים דיאס, 68), סאמו קסטייחו (רוברטו קולומבו, 87), רפאל לאאו.

הרכב יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, דנילו, לאונרדו בונוצ'י, מתייס דה ליכט, ג'אנלוקה פראבוטה, רודריגו בנטאקור, ארון ראמזי, אדריאן ראביו, פדריקו קייזה (דיאן קולוסבסקי, 63), פאולו דיבאלה (ווסטון מקני, 63), כריסטיאנו רונאלדו.

פדריקו קייזה, יובנטוס חוגג. Marco Luzzani, GettyImages
צמד נהדר. קייזה/GettyImages, Marco Luzzani

מהלך המשחק

דקה 1: המשחק יצא לדרך.

דקה 7: מילאן שלטה בדקות הראשונות. בנטאקור איבד ברשלנות, קסטייחו בעט לפינה הקרובה מקצה הרחבה, אבל שצ'סני הדף.

דקה 18: יובנטוס עלתה ליתרון 0:1. עקב מבריק של פאולו דיבאלה השאיר את פדריקו קייזה לאחד על אחד עם דונארומה, הכישרון הצעיר לא התבלבל ובעט לרשת.

דקה 25: מילאן כמעט השוותה. צ'לחנוילו מצא את לאאו, שבעט מקצה הרחבה כדור שחלף ליד הקורה.

דקה 41: מילאן השיגה שוויון מוצדק. דוידה קלאבריה מצא את עצמו חופשי ברחבה ובעט בנגיעה לרשת העליונה. 1:1 בסן סירו.

עוד בוואלה!

איטליה: אחרי 8 ניצחונות ברציפות, אינטר הפסידה 2:1 לסמפדוריה

לכתבה המלאה
שחקני מילאן חוגגים עם דוידה קלאבריה. Marco Luzzani, GettyImages
השוויון לא החזיק. קלאבריה חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

דקה 62: גול! הערב המצוין של פדריקו קייזה נמשך. הקשר הצעיר היתל בתאו הרננדס ובעט מקצה הרחבה חזק ושטוח לפינה הרחוקה. 1:2 ליובנטוס.

דקה 63: גיבור המשחק פדריקו קייזה נפצע ופינה את מקומו לדיאן קולוסבסקי.

דקה 73: מילאן לא הייתה רחוקה מהשוויון. צ'לחנוילו סובב כדור חופשי מסוכן מ-25 מטר שעבר ליד הקורה.

דקה 76: גול! יובה עלתה ל-1:3 גדול בחסות המחליפים הטריים. קולוסבסקי פרץ באגף ימין, ליהטט ברחבה והעביר רוחב למקני, שכבש מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully