וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אחרי 8 ניצחונות ברציפות, אינטר הפסידה 2:1 לסמפדוריה

אלכסיס סאנצ'ס החמיץ פנדל, הנראזורי נעצרו אחרי תקופה ארוכה, נאפולי הפסידה 2:1 ל-10 שחקנים של ספציה, רומא ניצחה 1:3 את קרוטונה

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית נערך היום (רביעי) וכבר נרשמה בו הפתעה גדולה כשסמפדוריה ניצחה 1:2 את אינטר והנחילה לה הפסד ראשון אחרי שמונה ניצחונות ברציפות. רומא ממש לא התקשתה וניצחה 1:3 את קרוטונה החלשה, אטאלנטה טיילה ל-0:3 ביתי מול פארמה.

אנדראה פירלו מאמן יובנטוס. רויטרס
פוגש את האקסית המיתולוגית. פירלו/רויטרס

מילאן - יובנטוס (21:45, ONE 2)

הרוסונרי בפסגת הטבלה למרות חסרים רבים ועכשיו הם עומדים בפני מבחן קשה מאוד בדמות יובנטוס. מילאן עדיין לא הפסידה בסרייה A מאז יולי ומראה הרבה אופי כמו ב-0:2 מול בנבנטו במחזור האחרון, ניצחון שהושג למרות שנותרה ב-10 שחקנים בשלב מוקדם.

רשימת הנעדרים התארכה היום, כשבמועדון הודיעו שאנטה רביץ' וראדה קרוניץ' חיוביים לקורונה. סנדרו טונאלי, שספג את האדום נגד בנבנטו בחוץ, אבל תיאו הרננדז יחזור מהשעיה, זלאטן איברהימוביץ' ואיסמעל בנאסר עדיין פצועים.

אנדראה פירלו כמובן יפגוש את האקסית המיתולוגית שלו. יובנטוס שלו ניצחה אמנם 1:4 את אודינזה, אבל זו לא הייתה הופעה מרשימה במיוחד. חואן קואדרדו חזר מהשעיה, אבל התגלה כחיובי לקורונה והצטרף ברשימה הזו לאלכס סנדרו. פירלו אמר לקראת המשחק: "יש במילאן רוח מצוינת וזה עוזר לה כמובן לנצח. היא מגיעה אחרי תוצאות מצוינות, היא נלחמת ורצה ביחד. בליגה האיטלקית אתה אף פעם לא מוותר, לאף שנייה. אני רוצה לראות יובה שמשוכנעת בכוח שלה שמשחקת כמו שאנחנו מתכננים".

זו הפעם הראשונה מאז נובמבר 2015, ששתי הקבוצות נפגשות כשמילאן נמצאת מעל יובנטוס בטבלה. אז פאולו דיבאלה כבש את השער היחיד במשחק וסידר ליובה 0:1.

לאוטרו מרטינס שחקן אינטר. רויטרס
הפסד ראשון אחרי שמונה ניצחונות ברציפות. לאוטרו מרטינס/רויטרס

סמפדוריה - אינטר 1:2

אחרי שמונה ניצחונות ליגה ברציפות, מעדו הנראזורי, שלא הצליחו לחזור מהבור שנכנסו אליו במחצית הראשונה, אותה סיימו ב-2:0. התוצאה אומרת שמילאן תוכל להגדיל את הפער בצמרת היום לארבע נקודות אם תנצח את יובנטוס ורומא צימקה את הפער לשלוש בלבד. האורחת קיבלה פנדל בדקה ה-12, אלכסיס סאנצ'ס לקח אחריות אבל בעט לא מספיק טוב ואמיל אודרו הדף, אשלי יאנג הגיע ראשון אל הכדור החוזר ובעט אותו חזק אל המשקוף. סמפדוריה קיבלה פנדל בדקה ה-23 ואנטוניו קנדרבה כבש וקבע 0:1 מול האקסית. באלדה קייטה הכפיל בדקה ה-38 אחרי בישול של מיקל דמסגארד וזה 0:2. אינטר צימקה בדקה ה-65 עם נגיחה של סטפן דה פריי אחרי קרן משמאל וזה 1:2.

שחקני רומא חוגגים. רויטרס
מיוראל ורומא חוגגים ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים/רויטרס

קרוטונה - רומא 3:1

הג'אלורוסי עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים והם משפרים את מאזנם ל-33 נקודות. רומא עמדה במשימה שלה מול הקבוצה החלשה בליגה שנועלת את הטבלה ונותרה עם תשע נקודות בלבד. בורחה מאיורל כבש את הראשון בדקה השמינית אחרי בישול הנריך מחיטריאן, מיוראל כבש גם את השני והפעם זה היה אחרי בישול של בריאן כריסטנטה בדקה ה-29. הנריך מחיטריאן גמר את המשחק סופית בדקה ה-35 מהנקודה הלבנה. ולדימיר גולמיץ' עוד צימק בדקה ה-71, אבל לא הרבה יותר מזה.

שחקני נאפולי מאוכזבים. רויטרס
בעטו בדלי. נאפולי מאוכזבת/רויטרס

נאפולי - ספציה 2:1

הקבוצה של ג'נארו גאטוזו עם בעיטה מפוארת בדלי. אנדראה פטאנייה עוד העלה את הפרטנופי ליתרון בדקה ה-58, אבל אז הגיעו שרשרת החמצות וקומדיה של טעויות. אמבלה אנזולה השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-68, ארדיאן איסמעילי הותיר את האורחת ב-10 שחקנים כעברו תשע דקות, אבל זה לא מנע מהאורחת משיפולי הטבלה להשלים מהפך עם שער של תומאסו פובגה בדקה ה-82. נאפולי נשארת במקום החמישי במרחק נקודה מססואולו הרביעית.

משחקים נוספים:

קליארי - בנבנטו 2:1
לבנבנטו: מרקו סאו (41), אלסנדרו טויה (44), לקליארי: ז'ואאו פדרו (20)

לאציו - פיורנטינה 1:2
ללאציו: פליפה קאיסדו (6), צ'ירו אימובילה (75), לפיורנטינה: דושאן ולאחוביץ' (88, פנדל)

אטאלנטה - פארמה 0:3
לאטאלנטה: לואיס מוריאל (15), דובאן ספאטה (49), רובין גוזנס (61)

בולוניה - אודינזה 2:2
לבולוניה: טקהירו טומיאסו (19), מתיאס סוונברג (40 והורחק, 48), לאודינזה: רוברטו פריירה (34), טולגאי ארסלן (92)

ססואולו - גנואה 1:2
לססואולו: ג'רמי בוגה (52), ג'אקומו רספאדורי (83), לגנואה: אלדור שומורודוב (64)

טורינו - ורונה 1:1
לטורינו: ברמר (84), לוורונה: פדריקו דימרקו (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully