וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקיצה לאצילי? סגן נשיא אפואל ניקוסיה: "הבאנו שחקנים לא ברמה הנדרשת"

פאריס ספאנוס ביקר את שחקני הרכש ואולי פיזר רמז בנוגע לעתידם של שהר וז'ראלדש: "ננקוט בפעולות כדי שהקבוצה תחזור לעמוד על הרגליים". אצילי נחת הלילה בישראל

תקציר: השער של שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן מול מכבי חיפה, 3:4/ספורט 1

כאוס באפואל ניקוסיה. הקבוצה ששחררה את עומר אצילי ועשויה להיפטר גם מבן שהר ואנדרה ז'ראלדש, נמצאת בעיצומו של משבר מקצועי וניהולי עמוק. אמש (רביעי) אחרי פיטורי המאמן מיק מקארתי והחלפתו בסבאס פורסיאטידיס, הודיעו כמה מחברי ההנהלה על התפטרותם, וחוסר הוודאות סביב הקבוצה גובר.

השאלה היא כיצד זה ישפיע על שהר שהוזכר כמועמד לכמה קבוצות בישראל ועל ז'ראלדש שהקאמבק שלו למכבי תל אביב כבר נראה סגור, לפי שהמאמן החדש החליט לעצור את השחרורים מהקבוצה לעת עתה.

הבוקר התראיין סגן נשיא הקבוצה פאריס ספאנוס לתקשורת הקפריסאית וביקר בצורה גלויה למדי את שחקני הרכש שהצטרפו הקיץ - בהם שהר, ז'ראלדש ועומר אצילי - מה שעשוי לרמוז על הצעדים שהמועדון מתכנן לנקוט איתם.

"העונה הזו פגעה קשות בתדמית של הקבוצה, וזו גם אשמת השחקנים. זה מעציב את כולנו. אני מקווה שננקוט בצעדים הנכונים כדי שהקבוצה תתייצב ותופיע בכבוד עד סוף העונה. ברור שהשחקנים שהצטרפו לאפואל הקיץ, לא מתאימים לרמה של אפואל ניקוסיה", אמר ספאנוס.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
השאיר רושם רע. אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

בינתיים אצילי נחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל, בדרך לחזרתו לליגת העל. הקשר, שבסוף העונה שעברה שוחרר באופן חד צדדי ממכבי תל אביב בעקבות "פרשת הקטינות" והחשדות הפליליים שקיים יחסים אסורים עם קטינות, קיבל השבוע את השחרור מקבוצתו הקפריסאית אפואל ניקוסיה, שסלל את חזרתו לישראל.

עוד בוואלה!

בדרך למכבי חיפה: עומר אצילי שוחרר רשמית מאפואל ניקוסיה

לכתבה המלאה
עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
שב מ"הגלות". אצילי/לירון מולדובן
עומר אצילי עם נחיתתו בישראל. לירון מולדובן
ייקח את האליפות ממכבי תל אביב? אצילי/לירון מולדובן

אצילי מועמד לחתום במכבי חיפה, והוא צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בניסיון לסכם את תנאיו ולחתום בקבוצה. עם זאת, בימים האחרונים מופעל מכבש לחצים אדיר של ראשי בית"ר ירושלים על הקשר, ששיחק בעבר בבית"ר. בחיפה בכל זאת מעריכים שאצילי יחתום בשורותיהם בסופו של דבר ויצטרף.

מאמן המוליכה ברק בכר מאוד רוצה את אצילי, ומאמין שהוא השחקן שירענן את השורות ויכניס אנרגיות טובות לקראת המשך העונה. עם זאת, הבעלים יעקב שחר מודע לבעייתיות של המהלך, אחרי שרבים מאוהדי מכבי חיפה מוחים נגד צירופו של השחקן, שכאמור "נזרק" ממכבי תל אביב אחרי הפרשה החמורה והמביכה שהסעירה את עולם הספורט הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully