וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למכבי חיפה: עומר אצילי שוחרר רשמית מאפואל ניקוסיה

הקדנציה של הקשר בן ה-27 בקפריסין הגיעה לסיומה אחרי פחות מחצי עונה, לאחר ששותף בעשרה משחקי ליגה ולא כבש ולו שער בודד: "מאחלים לו בהצלחה בהמשך הקריירה". אצילי צפוי לחתום בקרוב במוליכת הטבלה של ברק בכר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

תקופתו של עומר אצילי באפואל ניקוסיה הגיעה היום (שלישי) לסיומה באופן רשמי, כשהקבוצה הקפריסאית הודיעה על התרת חוזהו של השחקן: "אנו מאחלים לעומר בהצלחה בקריירה שלו ובחייו האישיים". בכך נסללה דרכו של הקשר למכבי חיפה, לאחר שהוזכר בשבועות האחרונים גם כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים. אצילי שותף בעשרה משחקים בליגה הקפריסאית העונה, בהם לא כבש ולו שער אחד. במוקדמות הליגה האירופית כבש שני שערים בשלושה משחקים.

אפואל ניקוסיה היא בלי ספק אכזבת העונה בקפריסין עד כה, עם 16 נקודות בלבד מ-15 מחזורים שמציבים אותה במקום ה-11 בטבלה. ייתכן שמי שפתחה את העונה עם שני שחקנים ישראלים תישאר עם אפס בשבועות הקרובים, שכן גם בן שהר הוזכר כמועמד לשוב לליגת העל. החלוץ בן ה-31 כבש שער ליגה אחד בלבד עד כה.

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה,
היעד הבא מכבי חיפה? עומר אצילי/אתר רשמי אפואל ניקוסיה

אצילי, 27, גדל בנוער של הפועל ראשון לציון ושם גם עלה לבוגרים ושיחק שנתיים לפני שעבר לבית"ר ירושלים. בקבוצה מהבירה הפך לאחד השחקנים הטובים בליגת העל, מה שגם סידר לו חוזה בגרנאדה בקיץ 2016. שנה אחת הספיקה לו בספרד, לפני ששב ארצה וחתם לארבע שנים במכבי תל אביב. עם הצהובים זכה בשתי האליפויות האחרונות, בהן הפך לאחד השחקנים החשובים במועדון, אך שוחרר בקיץ 2020 בצוותא עם דור מיכה, לאחר פרשת הכדורגלנים והקטינות. זמן קצר לאחר מכן חתם לשנתיים באפואל ניקוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully