וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: למרות המו"מ עם פאטוס בצ'יראי, קלינגר מעדיף להמתין לבן שהר

4.1.2021 / 10:40

האדומים מנהלים שיחות עם אקס מכבי נתניה, אבל המאמן מעדיף את חלוץ אפואל ניקוסיה. רק אם שהר יירד מהפרק, המונטנגרי עשוי להצטרף: "אפשר לעמוד בעלויות שלו, אבל כרגע אנחנו ממתינים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 1:1/ספורט 1

הפועל תל אביב נואשת להחתים חלוץ, אבל מי יהיה הרכש הנבחר? נראה שהבחירה תהיה בין בן שהר לפאטוס בצ'יראי. לעת עתה, מאמן האדומים ניר קלינגר מעדיף את חלוץ אפואל ניקוסיה שמקווה להשתחרר מקבוצתו הקפריסאית. רק אם הוא יירד מהפרק, האדומים יחדשו את המגעים עם החלוץ המונטגרי, אקס מכבי נתניה, שנמצא בשיחות עם המועדון.

שהר מנהל שיחות עם קלינגר בימים האחרונים, אבל עדיין לא ברור אם יחזור ארצה וגם אם כן, אם האדומים יוכלו לעמוד בדרישותיו הכספיות. גורם בהפועל תל אביב אמר: "בצ'יראי רוצה להגיע ואפשר לעמוד בעלויות שלו, אבל כרגע ניר מעדיף את בן שהר. אנחנו ממתינים".

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה מסמן תנועת השתקה. ברני ארדוב
קדנציה שנייה בישראל? לא כל כך מהר. פאטוס בצ'יראי/ברני ארדוב

בצ'יראי מנהל משא ומתן עם קבוצתו ויסלה קרקוב על שחרור תמורת פיצוי, ומקווה לחתום אצל האדומים עד לתום העונה עם אופציה לעונה נוספת. קלינגר סימן את החלוץ שכיכב במכבי נתניה עוד בקיץ, אלא שבצ'יראי דרש שכר של כ-250 אלף יורו, סכום אותו לא יכלו האדומים לשלם.

בצ'יראי בן ה-32, קפטן נבחרת מונטנגרו, הגיע לנתניה בספטמבר 2018 וכבש 13 שערי ליגה בעונתו הראשונה לצד שלושה שערים בגביע המדינה, בו נעצרה קבוצתו בגמר. בעונתו השנייה הוא הוסיף עוד שבעה שערי ליגה ב-24 משחקים, מתוכם פתח ב-18, לפני שעזב בקיץ האחרון לוויסלה, במדיה לא כבש אפילו שער בודד ב-11 משחקים, בהם פתח בהרכב רק פעם אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully