וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד ניצחה 1:3 את ר.ב. לייפציג בחוץ

מחצית שנייה נהדרת ושערים של סאנצ'ו (55) והולאנד (71 ו-84) העניקו לצהובים-שחורים ניצחון גדול. שאלקה סוף סוף ניצחה

שערי המחזור בליגה הגרמנית/ספורט 1

המחזור ה-15 בבונדסליגה יצא לדרך הערב (שישי) עם ניצחונה הגדול של בורוסיה מנשנגלדבאך 2:3 על באיירן מינכן לאחר שפיגרה 2:0. בשבת, בורוסיה דורטמונד הצליחה לנצח 1:3 את ר.ב. לייפציג ולחזור למאבקי הצמרת. באייר לברקוזן אכזבה עם 1:1 ביתי מול ורדר ברמן.

שאלקה סוף סוף חזרה לנצח עם 0:4 עצום ומהדהד על הופנהיים במה שהיה הניצחון הראשון שלה אחרי 357 ימים בבונדסליגה.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים עם פלוריאן נויהאוס. Lars Baron, GettyImages
ניצחון ענק לגלדבאך על האלופה/GettyImages, Lars Baron

צפו בתקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:3

תקציר: בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:3/ספורט 1

בורוסיה מנשנגלדבאך - באיירן מינכן 2:3

לאחר 20 משחקים רצופים ושלושה וחצי חודשים ללא הפסד, רושמת האלופה הפסד לאחר משחק מרתק. השחקנים של האנזי פליק התחילו מצוין ועלו ליתרון בדקה ה-26 מפנדל מדויק של רוברט לבנדובסקי, ואף הכפילו את התוצאה שש דקות לאחר מכן כשלירוי סאנה בישל ללאון גורצקה את השני. אלא שאז, הגיע לארס שטינדל שבישל פעמיים בדקות 36 ו-45 ליונאס הופמן ושתי הקבוצות ירדו להפסקת המחצית ב-2:2. המארחת הצליחה להשלים את המהפך הנהדר בדקה ה-49 כשפלוריאן נויהאוס מצא את הרשת של נוייר כדי להעניק לגלדבאך את היתרון בו הצליחה להחזיק עד הסיום.

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג עם חבריו. רויטרס
הרבה זמן לא ראינו את דורטמונד משחקת כמו ששיחקה במחצית השנייה. הולאנד חוגג עם חבריו/רויטרס

ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 3:1

הצהובים-שחורים ממשיכים במגמה החיובית מאז פיטוריו של לוסיאן פאבר ובזכות מחצית שנייה ענקית הצליחו להשיג ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועל הדרך להנחיל ללייפציג את הפסד הבית הראשון שלה העונה בכל המסגרות. האם זהו המחזור שמבשר על חזרתה של בורוסיה דורטמונד למאבקי הצמרת? באיירן מינכן הפסידה, באייר לברקוזן סיימה רק בתיקו ולייפציג כמובן הפסידה. גם אוניון ברלין ו-וולפסבורג, שנמצאות מתחתיה בטבלה, סיימו בתיקו.

האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-55 בתום מהלך קבוצתי יפהפה. ארלינג הולאנד העביר מסירת רוחב מימין, מרקו רויס הוסיף עקב וזה הגיע אל ג'יידון סאנצ'ו, שבעט מקרוב אל הפינה הקרובה את ה-0:1. דורטמונד המשיכה עם הצירופים היפים וכבשה את השני בדקה ה-71. הולאנד פרץ בין ארבעה שחקני הגנה ומסר לרפאל גריירו, שהעביר לסאנצ'ו, שהגביה משמאל, הולאנד עלה גבוה גבוה ונגח פנימה את ה-0:2. החגיגה של האורחת נמשכה בדקה ה-84: מרקו רויס הכניס עומק להולאנד, שהשתלט, חלף על פני פטר גולצ'אי וגלגל פנימה את ה-0:3. אלכסנדר סורלות התקנא בחברו הנורבגי וכבש שער משלו בדקה ה-90. אנחליניו הגביה משמאל, סורלות נגח ונבלם אצל רומן בורקי, אבל בעט את הריבאונד פנימה וקבע 1:3.

מת'יו הופ שחקן שאלקה. רויטרס
שלושער ראשון של אמריקאי בבונדסליגה. הופ/רויטרס

צפו בתקציר: שאלקה - הופנהיים 0:4

תקציר: שאלקה - הופנהיים 0:4/ספורט 1

שאלקה - הופנהיים 0:4

357 ימים, 30 משחקי בונדסליגה. זה הזמן וכמות המשחקים ששאלקה לא ניצחה ברציפות מאז ה-0:2 מול בורוסיה מנשנגלדבאך אי שם ב-17 בינואר 2020. שיא הבונדסליגה למשחקים ברציפות ללא ניצחון יישאר על 31 והוא שייך לטזמניה ברלין מעונת 1965/6. היום הרויאל בלוז הצליחו סוף סוף להעלות חיוך על השפתיים של האוהדים שלהם עם נשלוש נקודות יקרות בעוד הופנהיים ומונס דאבור (לא שותף) בצרות אחרי הפסד נוסף.

מת'יו הופ האמריקאי בן ה-19 כבש שלושער יפה מאוד (42, 57 ו-63) אחרי שלושה בישולים של אמין האריט. הופ כבש את השערים הראשונים שלו בקבוצה הראשונה של שאלקה והפך לאמריקאי הראשון אי פעם שכובש שלושער בבונדסליגה. על זה נאמר "הופ הופ טרללה". האריט, שבישל שלושה שערים, כבש אחד משלו עם בעיטה בנגיעה אחת אחרי מסירת רוחב של בסטיאן אוציפקה וזה 0:4.

קרם דמירבאי שחקן באייר לברקוזן. רויטרס
עוד אכזבה ללברקוזן ודמירבאי/רויטרס

צפו בתקציר: באייר לברקוזן - ורדר ברמן 1:1

תקציר: באייר לברקוזן - ורדר ברמן 1:1/ספורט 1

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 1:1

הקבוצה של פטר בוס ממשיכה לאכזב ואחרי שני הפסדים ברציפות, שמטה שתי נקודות בבית מול ורדר ברמן והחמיצה הזדמנות גדולה להתקרב אל באיירן מינכן המוליכה. עומר טופראק העלה את האורחת ליתרון מקרוב מול האקסית (52), פטריק שיק איזן עם לא מעט מזל בדקה ה-70.

משחקים נוספים:

פרייבורג - פ.צ. קלן 0:5
לפרייבורג: ארמדין דמירוביץ' (18), ניקולאס הופלר (39), רולאנד סלאי (59), פיליפ לינהארט (69), לוקאס הולר (79)

מיינץ - איינטרכט פרנקפורט 2:0
לפרנקפורט: אנדרה סילבה (24 פנדל ו-72 פנדל)

אוניון ברלין - וולפסבורג 2:2
לאוניון ברלין: שראלדו בקר (29), רוברט אנדריך (53), לוולפסבורג: רנאטו שטפן (10), ואוט וחהורסט (65 פנדל), מקסי ארנולד (הורחק, 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully