וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "מישהו מוכן להסביר למה הפגנות מותר ואצטדיון כדורגל לא?"

קשר הנבחרת ביקר את ההחלטות הפוליטיות בישראל. וגם, בהולנד מנתחים את הבעיוןת של זהבי: סגנון המשחק פוגע, הערך בשוק צונח

תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

ערן זהבי תמיד אהב משחקים גדולים. ביום ראשון הקרוב ייתכן מאוד שהוא שוב ייקח חלק באחד כזה, כשפ.ס.וו איינדהובן תתארח אצל אייאקס למה שמסתמן כמשחק העונה בהולנד. זהבי אמנם מתאושש מפציעה שהשביתה אותו בשבועות האחרונים, ואמנם בלעדיו רשמה הקבוצה חמישה ניצחונות רצופים וכבשה לא פחות מ-16 שערים, אבל לפי הדיווחים בהולנד, המאמן רוג'ר שמידט שוקל בכל זאת להחזיר את החלוץ הישראלי ישירות להרכב.

זהבי ערך היום אימון מלא ובכל מקרה מסתמן שהוא ישותף במשחק, בין אם יפתח בהרכב או ישולב כמחליף. גם מריו גצה שסובל מפציעה לאחרונה, צפוי להיות כשיר למשחק למרות שהתאמן היום בנפרד מחבריו.

שחקן איינדהובן ערן זהבי. GettyImages
עכשיו זה ייראה אחרת? ערן זהבי/GettyImages

לקראת המשחק, ניתחו בהולנד חלק מהבעיות של פ.ס.וו, כולל של ערן זהבי. במגזין "ווטבול פרימר" ניתחו את סימני השאלה סביב משחק ההתקפה של הקבוצה, שאמנם השתפר בשבועות האחרונים בהיעדרו של זהבי, אבל עדיין מעלה תהיות.

"לפ.ס.וו יש מספיק שחקנים שיודעים לכבוש שערים, כולל ערן זהבי, מריו גצה ודוניל מאלן, אבל עדיין נראה שהתיאום ביניהם רחוק מלהיות אידיאלי", כתבו. "בעיות הכימיה בין החלוצים ניכרות לעין, אבל אפשר להבין אותן בהתחשב בבעיות שהקורונה והפציעות הציבו בפני הקבוצה. אבל זה סימן שאלה שפ.ס.וו תצטרך להסיר נגד אייאקס. עיותר מדי פעמים שחקן התקפה אחד רץ לכיוון אחד כדי לקבל את הכדור, בזמן שהשחקן עם הכדור חושב שהוא עושה תנועה כדי לפנות לו מקום לבעיטה".

הכותב ממשיך: "אפשר להבין את המצוקה של חלוצי פ.ס.וו (כולל זהבי) בקצב הכיבושים. ההתקפות של פ.ס.וו מגיעות כמעט באופן בלעדי מהאגפים, מה שמקשה על החלוצים והופך את הקבוצה לצפויה מדי. במשחקים הטובים של פ.ס.וו העונה, היא הצליחה לייצר מצבים גם דרך המרכז ולא רק מהאגפים".

באתר ההולנדי "סוקרניוז" פרסמו כתבה נרחבת על המגמה החדשה בליגה ההולנדית: שחקנים שמגיעים לליגה רואים איך ערך השוק שלהם נוסק בקצב מהיר ומשמעותי יותר מאי פעם. זהבי משתייך ליוצאים מהכלל במקרה הזה: ערך השוק שלו (לפי "טרנספרמרקט") ירד מ-4 מיליון יורו ל-2.5 מיליון - צניחה של 37.5%). לשם השוואה, מבין כלל השחקנים בליגה ההולנדית, רק ארבעה שערים ראו את ערכם יורד יותר מאשר זהבי (ביניהם, אגב, נמצא אריאן רובן שערכו צנח ממיליון יורו ל-600 אלף יורו בעקבות היכולת החלשה בכרונינגן).

ביקורת של ערן זהבי באינסטגרם. מתוך האינסטגרם של ערן זהבי, צילום מסך
הביקורת של זהבי/צילום מסך, מתוך האינסטגרם של ערן זהבי

* ערן זהבי העלה בחשבון האינסטגרם שלו ביקורת על ההחלטות הפוליטיות בישראל, וכתב: "מישהו מוכן להסביר למה הפגנות מותר תוך כדי שמירה על הנחיות המרחק החברתי אבל כל מקום אחר לא? למשל איצטדיון כדורגל? או אולם תרבות? או קניון עם הגבלת אנשים בתוך הקניון? או כל מקום אחר. אשמח לשמוע הסברים נורמליים ולשתף אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully