וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגה ההולנדית: אריאל הרוש חתם בהירנביין

6.1.2021 / 11:42

תחנה שנייה לשוער בן ה-32 בליגה ההולנדית: אחרי ששיחק בספרטה רוטרדם בעונה שעברה, השוער עוזב את ניטרה הסלובקית ומצטרף לקבוצה ממרכז הטבלה. יהיה הישראלי החמישי בהולנד

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

אריאל הרוש חתם בהירנביין ההולנדית והוא יצטרף אליה אחרי ששיחק בשבועות האחרונים בניטרה הסלובקית, כמושאל מהפועל באר שבע. השוער בן ה-32 מגיע לתחנה שנייה בהולנד, אחרי ששיחק בספרטה רוטרדם בעונה שעברה. הוא יהיה השחקן החמישי בליגה ההולנדית אחרי אלי דסה (ויטסה), ערן זהבי (פ.ס.וו איינדהובן), עילאי אלמקייס (דן האח) וניקו אולסק (ואלוויק).

אריאל הרוש חותם בשורות הירנביין עם סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף. הירנביין, אתר רשמי
אריאל הרוש לאחר החתימה עם סוכניו גלעד קצב ועידן כסיף/אתר רשמי, הירנביין

הרוש מגיע לתחנה רביעית בחו"ל, אחרי שבישראל שיחק בבית"ר ירושלים, מכבי נתניה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע. הראשונה הייתה אנורתוזיס פמגוסטה קפריסאית ובשנה האחרונה הגיעו ספרטה רוטרדם וניטרה, אליה הוא הצטרף בעיקר כדי לשמור על מסגרת וכושר משחק עד שחלון ההעברות של ינואר יפתח. הוא הספיק לערוך שלוש הופעות בליגה הסלובקית, במהלכן ספג שישה שערים.

להרוש צפויה תחרות קשה מאוד על דקות משחק. השוער הראשון של הירנביין הוא ארווין מולדר, שחזר לקבוצה בקיץ אחרי שלוש שנים בסוונסי ונחשב לאחד השחקנים הבכירים בקבוצה. השוער בן ה-31 הוזמן כמה פעמים בעבר לסגל הרחב של נבחרת הולנד, מוערך מאוד ובתקשורת המקומית ציינו היום אחרי החתימה של הרוש ש"הירנביין סוף סוף מצאה שוער שני".

הירנביין מדורגת במקום השמיני בליגה ההולנדית והיא מקווה להשתחל בסוף העונה לפלייאוף שמזכה בכרטיס למפעל אירופי. זו קבוצה ותיקה בליגה הבכירה בהולנד, שמעולם לא זכתה באליפות, אבל סיימה כסגנית ארבע פעמים והניפה את הגביע ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully