וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה מאמינים שאצילי יחתום, בית"ר ירושלים עדיין לא מוותרת

6.1.2021 / 7:48

הקשר ייפגש עם ראשי המועדון בניסיון לסכם את תנאיו, הצהובים שחורים עדיין בתמונה. אכזבה בקבוצה מהתיקו מול באר שבע, פלאניץ' שנכנס לעניינים זכה לשבחים

תקציר ה-1:1 בין הפועל באר שבע לבין מכבי חיפה/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • אכזבה במכבי חיפה מה-1:1 מול הפועל באר שבע: "היינו שווים ניצחון, חד משמעית"
  • שביעות רצון מפלאניץ' שנכנס לעניינים: "יודע לקרוא את המשחק בצורה נהדרת"
  • בקבוצה מחפשים להתחזק ולא ויתרו על אלחמיד
  • אצילי ינחת, ובקבוצה מאמינים שיחתום למרות הלחץ שמפעילה בית"ר ירושלים
דוד קלטינס שחקן הפועל באר שבע מול בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
שביעות רצון מיכולתו. פלאניץ׳/דני מרון

1. אכזבה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-1:1 מול הפועל באר שבע אמש (שלישי). למרות שהירוקים חזרו מפיגור ורשמו משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד, בסיום היה אפשר להרגיש היטב את האכזבה של השחקנים והצוות המקצועי. "היינו שווים ניצחון, חד משמעית. "קבע שחקן בכיר בקבוצה. "לא ידענו לנצל את העליונות שלנו על באר שבע וחבל. אנחנו לא מסתפקים בתיקו בשום משחק".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה מול אלטון אקולטסה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
גם הוא זכה לשבחים. מאיר/דני מרון

2. לא מעט ביקורות ספג בוגדן פלאניץ' מאז שהגיע למכבי חיפה. המאמן ברק בכר הבהיר לכל מי שרצה לשמוע, גם במשחקים פחות טובים של הסרבי, שהוא משוכנע שמדובר בבלם שישדרג את ההגנה. אתמול רשם פלאניץ' עוד משחק מצוין שלו ובמכבי חיפה כבר משוכנעים שהצליחו בגדול עם הרכש הסרבי עליו בכר "התאבד" בקיץ האחרון. "לא סתם רצו את הבלם קבוצות בכירות בטורקיה וביוון", קובע גורם בקבוצה. "הוא לא בלם רגיל שמחכה למטה ומנסה לבלום. הוא יודע לקרוא את המשחק בצורה נהדרת וזה מתבטא בכל חלקי המגרש אצלנו". גם רז מאיר זכה למחמאות. המגן עשוי לשמש כמגן הראשון עד סוף העונה וזאת לאחר שאנדראה ג'ראלדש לא צפוי להגיע. בקבוצה עוד לא אמרו את מילתם האחרונה בנוגע לחאתם עבד אלחמיד אך ההערכה היא שהסיכויים לצרפו לא גבוהים.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. דני מרון
לא מסתכלים על מכבי תל אביב. שחקני מכבי חיפה/דני מרון

3. כעת, לאחר התיקו, יכולה מכבי תל אביב לצמצם את הפער לשש נקודות בלבד, כשבעוד שני מחזורים השתיים ייפגשו לקרב ראש בראש. בצוות המנטלי עובדים ויעבדו בזמן הקרוב על כך שלא צריך להסתכל כלל על היריבה מקרית שלום ופשוט להמשיך בקצב שהקבוצה משחקת בתשעת המחזורים האחרונים. "אנחנו תלויים בעצמנו", אמרו בקבוצה. "ובגלל זה צריכים להסתכל רק על עצמנו כי אחרת זה יגרום ללחץ מיותר".

עומר אצילי שחקן אפואל ניקוסיה. אתר רשמי אפואל ניקוסיה, אתר רשמי
אופטימיות בקבוצה בנוגע לצירופו. אצילי/אתר רשמי, אתר רשמי אפואל ניקוסיה

4. למכבי חיפה היה חסר לא מעט מחץ בסיום, אלא שבכר הסתפק רק בשלושה חילופים והותיר את דוניו ואיהאב אלשיך על הספסל. בכר, כך עושה רושם, מעדיף ברגעים הקריטיים להמשיך בכל מקרה עם שלישיית ההתקפה שלו שכוללת את צ'ארון שרי, דולב חזיזה וניקיטה רוקאביציה, ובמועדון מבינים שחייב להגיע חיזוק משמעותי בחלון ההעברות הנוכחי כדי לאפשר למאמן אופציות נוספות.

הערב או לכל המאוחר מחר בבוקר ינחת עומר אצילי בארץ והוא צפוי להיפגש עם ראשי המועדון בניסיון לסכם את תנאיו ולחתום בקבוצה. בימים האחרונים מופעל מכבש לחצים אדיר של ראשי בית"ר ירושלים על הקשר אך במועדון מעריכים שאצילי יחתום בשורותיהם בסופו של דבר ויצטרף. בכר מאוד רוצה את אצילי והאמונה בקבוצה שמדובר בדיוק בסוג השחקן שירענן את השורות ויכניס אנרגיות טובות לקראת המשך העונה. במקביל לא ירדה אופציית אלחמיד אך היא קלושה ובנוסף בקבוצה רוצים להתחזק בשחקן התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully