וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אליצור אשקלון ניצחה במשחק העונה ונותרה מושלמת

5.1.2021 / 21:47

הקבוצה של חנן הירשוביץ גברה 82:93 על עירוני רמת גן והיא לא מנוצחת אחרי תשעה משחקים. מכבי אשדוד שנייה אחרי 84:104 על קרית מוצקין. 45 נקודות לקרון דשילדס ב-86:94 של עפולה על יבנה, טריפל דאבל לניב ברקוביץ'. קרית אתא ניצחה את חבל מודיעין

פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אחד משלושה שקלעו מעל 20 נקודות באשקלון. פול דילייני/ברני ארדוב

הליגה הלאומית בכדורסל קיימה הערב (שלישי) מחזור חלקי בשל התפרצות קורונה אצל חלק מקבוצות הליגה כשהמשחקים בין הפועל גליל עליון לרמת השרון, הפועל רמת גן/גבעתיים להפועל עכו ומכבי הוד השרון לעירוני רעננה נדחים. במוקד המחזור עמד המפגש בין שתי הראשונות, בסיומו ניצחה אליצור אשקלון את עירוני רמת גן 82:93 ונותרה מושלמת. מכבי אשדוד עלתה למקום השני בזכות ניצחון ביתי קל 84:104 על מכבי קרית מוצקין. הפועל עפולה ניצחה בהארכה 86:94 את אליצור יבנה ואליצור קרית אתא עצרה את הפועל חבל מודיעין עם 78:86 ביתי.

seperator

אליצור אשקלון - מכבי עירוני רמת גן 82:93

שתי מוליכות הטבלה ערב המחזור נפגשו באולם באשקלון, ובסיום המשחק נשארה הקבוצה הביתית מושלמת עם תשעה ניצחונות מתשעה משחקים. אשקלון פתחה טוב יותר, הוליכה ביתרון 44:57 במחצית ונראתה בדרך לניצחון נוח, אלא שרמת גן חזרה, ואף הוליכה ברבע האחרון 68:70. הקבוצה של חנן הירשוביץ לא נלחצה וריצת 0:10 שלה ב-3 הדקות האחרונות הבטיחה לה את הניצחון. שלושה שחקנים קלעו מעל 20 נקודות באשקלון - אלונזו קולמן, קלארק רוזנברג ופול דילייני עם 24, 23 ו-20 נקודות בהתאמה. ריקי טארנט היה הקלע המוביל של רמת גן עם 19 נקודות, אייל שולמן הוסיף 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

עוד בוואלה!

פארסה בליגה הארצית: ההתנהלות הבעייתית של ליגה חצי מקצוענית בזמן הקורונה

לכתבה המלאה

מכבי אשדוד - מכבי קרית מוצקין 84:104

הקבוצה של עופר רחימי ממשיכה בטיפוס שלה לכיוון הצמרת ומתמקמת במקום השני, קרית מוצקין עמוק במקום האחרון, כשהיא עדיין ללא מחליף למאמן רועי פרל ובמצב מקצועי לא טוב. מוצקין פתחה את המשחק טוב יותר, עלתה ליתרון 35:47 סמוך למחצית, אך אשדוד רצה 0:15 וסגרה את המחצית ביתרון. המחצית השנייה הייתה בשליטה מוחלטת של הקבוצה הביתית שטיילה לניצחון. דוראנד סקוט עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים בלט באשדוד. דיונטה סימונס היה האיש של מוצקין ביום מרשים של 33 נקודות ו-17 ריבאונדים.

ניב ברקוביץ' שחקן הפועל תלא ביב. מגד גוזני
טריפל דאבל שלא הספיק. ניב ברקוביץ'/מגד גוזני

הפועל עפולה - אליצור יבנה 86:94 (לאחר הארכה)

המשחק של הערב. עפולה החזירה לשורותיה את קרון דשילדס במקומו של לנזל סמית' ג'וניור וקיבלה ממנו משחק מדהים עם 45 נקודות. בצד השני טריפל דאבל של ניב ברקוביץ' עם 18 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים לא עזרו ליבנה בבכורה של יניב בורגר על הקווים, כשיבנה מופיעה ללא הזר טרבון יוז שנפצע. עפולה כבר פתחה יתרון 8 ברבע האחרון, אבל אז ג'ימי הול יצא ב-5 עבירות, יבנה השתלטה על המשחק והייתה קרובה לניצחון, אלא שדשילדס ותומר כהן הצליחו לכפות הארכה, ושם הגארד האמריקאי כבר השתלט על המשחק.

אליצור קרית אתא - הפועל חבל מודיעין 78:86

ניצחון ענק לקבוצה של שרון אברהמי שעוצרת את הריצה של חבל מודיעין לכיוון הצמרת הגבוהה. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אלא שבתחילת הרבע הרביעי ברחה קרית אתא ליתרון דו ספרתי ולא הביטה לאחור. מארלן וויל הנהדר הצטיין בשורות המנצחת עם 35 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. בחבל מודיעין זה היה בעיקר לייס דאן עם 24 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully