וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לוחצת על בן שהר להצטרף והציעה לו חוזה עד סוף העונה

5.1.2021 / 17:12

האדומים רוצים מאוד את חלוץ אפואל ניקוסיה, ששייך להפועל באר שבע, כדי שישדרג את החלק הקדמי שלהם. העסקה מעבר לעונה הנוכחית מסובכת. הקבוצה רכשה את אופק ביטון, נמשך המו"מ עם בן ביטון

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 1:1/ספורט 1

בהפועל תל אביב מפעילים לחצים גדולים על בן שהר להצטרף. החלוץ, שגדל במועדון, קיבל הצעה עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. ניר קלינגר נמצא עם שהר בקשר רציף, והחלוץ עדיין לא קיבל החלטה ואמור לתת תשובה סופית עד סוף השבוע. העובדה שדן איינבינדר הצטרף וככל הנראה בן ביטון עשוי לחבור אליהם, עשויה לגרום לו להיענות לאתגר לפחות עד תום העונה. יש לציין כי מעבר לעונה הזו, שהר מושאל גם לעונה הבאה לאפואל ניקוסיה ולכן העסק מסתבך. בנוסף לכך, יש לו חוזה לשנתיים נוספות בהפועל באר שבע ולכן כל ההסכם מעבר לעונה הנוכחית הוא מורכב מאוד.

בן שהר חלוץ הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יחזור אל המדים האדומים? בן שהר/ברני ארדוב

היום סיכמה הפועל תל אביב על רכישתו של הקשר אופק ביטון מסקציה נס ציונה תמורת 300 אלף שקל. בנוגע לבן ביטון, הצדדים ממשיכים לנהל מו"מ ומה שנותר הוא שהשחקן יקבל פיצוי ממכבי תל אביב לפני שיוכל לסכם את תנאיו אצל היריבה העירונית. בנוגע לפאטוס בצ'יראי, בקבוצה הבטיחו לשחקן תשובה עד סוף השבוע ורק במקרה ששהר לא יסגור. אם האחרון אכן לא יגיע, ינסו במועדון לצרף את בצ'יראי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully