וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: דן איינבינדר חתם לעונה וחצי

1.1.2021 / 9:49

אחרי ששוחרר מבית"ר ירושלים, הקשר בן ה-31 מגיע לתחנה החמישית בקריירה. יעבור רשמית כשחלון ההעברות יפתח ב-10 בינואר וינסה לסייע לאדומים להינצל מירידה: "מחכה למשחק הראשון"

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

דן איינבינדר חתם היום (שישי) בהפועל תל אביב לעונה וחצי והוא יעבור אליה רשמית כשחלון ההעברות יפתח ב-10 בינואר. איינבינדר ינסה לסייע לאדומים להישאר בליגה אחרי סיבוב ראשון עגום, אותו הם סיימו במקום האחרון בטבלה וכבשו רק ארבעה שערים.

איינבינדר התחיל את העונה בבית"ר ירושלים, אבל בהנהלה קיבלו החלטה לשחרר אותו והצוותים המקצועיים קיבלו הוראה לא לשתף אותו. בנובמבר הוא קיבל הודעת שחרור סופית וכעת הוא מנהל הליך בוררות מול המועדון.

"מחכה כבר למשחק הראשון. זה לא זמן לדבר, אלא לעבוד קשה ולהגיע מוכן לקראת המשימות שעומדות בפנינו", אמר איינבינדר אחרי החתימה.

דן איינבינדר עם בעלי הפועל תל אביב שרון ניסנוב וסוכן השחקנים אבי נמני. באדיבות המצולמים,
חיזוק משמעותי להפועל תל אביב. איינבינדר עם שרון ניסנוב והסוכן אבי נמני/באדיבות המצולמים

הפועל תל אביב היא הקבוצה החמישית בקריירה של הקשר בן ה-31. הוא גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, עלה לקבוצת הבוגרים ב-2008 ושיחק במדיה עד 2012. לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה, שיחק שנתיים במכבי תל אביב וחזר לבית וגן, שם שיחק בשנים 2015-2017. ב-2017-18 לבש את מדי הפועל באר שבע ולאחר מכן חזר לקדנציה שלישית בבית"ר. ארון התארים שלו כולל שלוש אליפויות, שני גביעים, שלושה גביעי הטוטו ותואר אחד באלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully