וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: ג'יימס אדניי על סף סיכום

5.1.2021 / 12:19

החלוץ ששיחק בקבוצה אשתקד עד שגמר את העונה בינואר הביע נכונות לחזור לקדנציה נוספת. כבש העונה שער אחד בתשעה משחקים במדי גבאלה מאזרבייג'אן

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

עירוני קרית שמונה על סף סיכום עם ג'יימס אדניי על חזרתו לקבוצה בחלון ההעברות הקרוב. החלוץ הניגרי, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה כמושאל מגבאלה האזרית וכבש ארבעה שערים עד שקרע את המיניסקוס בינואר וגמר את העונה, הביע נכונות לחזור והוא צפוי לסכם את כל תנאיו בימים הקרובים אחרי שהצוות המקצועי נתן אור ירוק למהלך.

אחרי פציעתו אשתקד בחרה קרית שמונה לא לממש את אופציית הרכישה שלו והוא חזר לגבאלה, שם כבש בחצי העונה החולפת שער אחד בתשעה משחקים בליגה הראשונה באזרבייג'אן. אדניי יהיה הזר החמישי של קרית שמונה, ובמועדון עדיין שוקלים להתחזק בעמדות נוספות ויקבלו על כך החלטה בימים הקרובים.

ג'יימס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
ברוך השב. ג'יימס אדניי/ברני ארדוב

אדניי היה בצעירותו חלק מנבחרת ניגריה עד גיל 17, ובינואר 2012 עבר לראשונה לאירופה והצטרף לביליס באלש האלבנית. הוא עבר גם בטומורי ברט ולאצ'י, לפני שהצטרף בפברואר 2016 לסקנדרבו, במדיה הפך לכוכב בליגה האלבנית. היכולת הטובה שלו התבטאה עם עונת שיא של 15 שערים בעונת 2017/18, אשר בזכותה אדניי עבר לגבאלה במדיה כבש 12 שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות, לפני המעבר הקודם לקרית שמונה.

לאחר שנחה בשבת בעקבות התפרצות הקורונה באשדוד, ובצל האפשרות שהקפטן עידן נחמיאס יעבור בינואר לאחת הקבוצות הגדולות, עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנות למשחק מול הפועל חיפה הערב (19:00, 5+ לייב). קובי רפואה, שיחסר את יואב הופמייסטר המוצהב (אדריאן רוצ'ט עשוי לפתוח במקומו) ומקבל בחזרה לסגל את סקו טורה, לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully