וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהירים, שחצנים, טיפשים: שחקני פרמיירליג תחת אש אחרי שחגגו בראש השנה בניגוד לתקנות

שחקנים רבים תועדו חוגגים במסיבות למרות מגבלות הקורונה, פפ גווארדיולה הגן על מנדי על אף הביקורת, באנגליה לא מבינים: "הם לא יכלו להתאפק?"

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

ביקורת גדולה באנגליה על שחקני הפרמיירליג שנתפסו מפרים את חוקי הסגר והוקורונה וערכו מסיבות בחג המולד ובראש השנה. מגן מנצ'סטר סיטי בנז'מין מנדי היה אחד מאלה שצולמו מבלה, כשאירח מספר חברים בביתו וספג ברשתות החבריות ביקורת בוטה. על פי החוקים באנגליה נאסר לארח בבית אירועים חברתיים.

מנצ'סטר סיטי בוחנת את האירוע, שקרה בימים לא פשוטים בפרמיירליג, כשהליגה בסכנת השבתה ומשחקים נדחים בגלל הידבקויות ולא מעט שחקנים שנמצאו חיוביים. בסיטי עצמה התגלו תוצאות חיוביות לכמה שחקנים, ומשחקה של הקבוצה נגד אברטון נדחה.

שחקני טוטנהאם חוגגים בחג המולד בניגוד לתקנות הקורונה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
גם חוגגים, וגם מעלים לאינסטוש?/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

יש לציין כי על פי הדיווחים באנגליה, לא מעט אירועים נערכו על ידי כדורגלנים, אבל רובם דאגו לאירוע שיהיה שקט, עם כניסה מדורגת של אורחים, לפעמים מכניסות צדדיות. המסיבה של מנדי, לעומת זאת, נמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

עם זאת, מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה הגן על מנדי ואמר: "לבנז'מין כבר היה קורונה בעבר, הוא עבר בדיקות בכל יום כמו כל שחקן אחר. הוא הסביר, הוא יודע מה הוא עשה, והוא ילמד מזה לעתיד. הוא חלק מהקבוצה, הוא אחד השחקנים הכי אהובים פה. הייתי רוצה לראות מי האנשם ששופטים אותו, והאם הכוונות שלהם טובות כמו שלו. הייתי רוצה לדעת כמה עוד אנשים עשו דבר כזה בערב השנה החדשה. אני לא מצדיק אותו, הוא שבר את החוקים. אבל אל תטיפו לנו ותשפטי אחרים".

עוד בוואלה!

רוי קין: "זו הפרמיירליג המרתקת ביותר שהיתה לנו כבר שנים"

לכתבה המלאה
בנז'מין מנדי, שחקן מנצ'סטר סיטי, חוגג במסיבה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
עד 6 בבוקר, אבל איש טוב. מנדי/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

גם שחקני קריסטל פאלאס תועדו מבלים, על אף שמשחקים של הקבוצה שלהם נדחו בגלל קורונה. לוקה מיליבויביץ' צולם חוגג בביתו של אלכסנדר מיטרוביץ' מפולהאם, ובכל זאת פתח בהרכב למחרת. באנגליה זועמים, ולא מבינים איך הם גם עורכים מסיבות בניגוד לחוקים, וגם מעלים תמונות של האירוע לאינסטגרם.

בטור של מרטין סמואל ב"דיילי מייל" נכתב על הכדורגלנים: "לא, הם לא יכלו להתאפק. לא יכלו שלא להתאחד בערב ראש השנה. האגו שלהם עצום.... שחקני הפרמיירליג הם שחצנים ויהירים, ומתגאים בזה: שבירת חוקי הקורונה היא טירוף, וזה חייב להיעצר, לפני שהליגה תושבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully