וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי קין: "זו הפרמיירליג המרתקת ביותר שהיתה לנו כבר שנים"

שחקן העבר האגדי העריך כי 5-6 קבוצות יתחרו על האליפות, ליברפול עדיין פייבוריטית. וגם: עתידו של למפארד והניצוץ של פודן

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

ה-1:3 המרשים שהשיגה מנצ'סטר סיטי בסטמפורד ברידג' אמש (ראשון) קירב אותה מרחק ארבע נקודות בלבד מליברפול, וצמרת הפרמיירליג ממשיכה להיות צמודה ומתרתקת. המרסיסיידרס ינסו לפתוח מחדש פער ממנצ'סטר יונייטד כשיתארחו הערב (שני) אצל סאות'המפטון, אך בין אם ינצחו ובין אם יפסידו, יש שחושבים שהעונה, בניגוד ל-2019/20, מירוץ האליפות יילך עד הרגע האחרון.

"יש כמה מועמדות", חרץ רוי קין. "ליברפול החזקה ביותר, אבל היא קצת מזייפת לאחרונה. יונייטד חזרה לעצמה בבית, גם טוטנהאם השיגה ניצחון חשוב ואסור להספיד את סיטי. ביקרנו אותם הרבה כי הם הציבו רף כל כך גבוה, אבל יש 5-6 קבוצות שיכולות להתחרות. יונייטד נראתה מצוין בחוץ והיא קיבלה בחזרה את האמונה שהיא מסוגלת לקרוא תיגר. אני עדיין חושב שליברפול הפייבוריטית, הם יקדימו במעט את מנצ'סטר סיטי, אבל זו הליגה המרתקת ביותר שהיתה לנו כבר שנים".

על צ'לסי המאכזבת אמר שחקן העבר האגדי: "הדבר שהכי יתסכל את פרנק למפארד הוא שהם הוציאו כל כך הרבה כסף ולא נראים חזקים יותר מבעונה שעברה. השחקנים לא רצו להגנה בשער השלישי, פשוט לא הבנתי את זה. פרנק לא יזרוק את השחקנים שלו מתחת לאוטובוס, אבל בטוח שהוא מודאג. כשאתה בפיגור 3:0 ואפילו לא יורד לתאקלים... זה מדאיג מאוד. צ'לסי לא נוהגת לתת למנג'רים שלה זמן, זה ב-DNA שלה, אני לא חושב שהמילה 'סבלנות' קיימת שם, בעיקר לא כלפי מאמנים. אני לא חושב שפרנק יקבל הרבה זמן, והלחץ ענק. הוא חדש בזה, הוא רק בן 42. יורגן קלופ הגיע מדורטמונד, שם זכה בתארים. הוא מתמודד עם מנג'רים גדולים, קרלו אנצ'לוטי, ז'וזה מוריניו, פפ, מאמנים עם תיק עבודות גדול. הוא לא יקבל את הזמן לו קלופ זכה בליברפול".

מנג'ר צ'לסי פרנק למפארד. רויטרס
בצרות. למפארד/רויטרס

כמו יתר הפאנל של "סקיי ספורטס" שצפה בניצחון של סיטי אמש, גם קין התמוגג מיכולתו של פיל פודן. "הוא רוצה לשחק", אמר. "בעבר ביקרו את סיטי שהם לא נותנים לו מספיק דקות, אבל במועדון כל כך גדול, הדרך היחידה שלך לשחק היא אם תגלה יכולת כזו".

שחקן העבר מיכה ריצ'רדס הוסיף: "אני רוצה לראות אותו משחק מדי שבוע. הוא כבר שיחק ככה בעבר ובכל זאת ירד לספסל, אבל בכל פעם שהוא מקבל הזדמנות הוא משפיע על המשחק. הוא נותן כל כך הרבה יותר משערים ובישולים - האנרגיה שלו, מוסר העבודה, התשוקה, יש לו פשוט הכול. אני אומר את זה כבר שנים. אני לא משווה אותו לדויד סילבה, אבל הוא כישרון בלתי רגיל ומגיע לו לשחק באופן קבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully