וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תעניש את עאיד חבשי, ברק בכר יחליט על אופן הטיפול

4.1.2021 / 9:04

בקבוצה זועמים על הבלם שהחרים אימון אחרי שלא שותף בניצחון על הפועל חדרה, במהלך היום תתקבל החלטה האם להשעות אותו. סכנין מעוניינת בו, אבל ספק רב אם הירוקים יסכימו לשחררו. בקבוצה מקווים להכשיר את שרי להפועל באר שבע (שלישי, 20:45, ספורט 5)

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

במכבי חיפה ישאירו את הטיפול בסוגיית עאיד חבשי לצוות המקצועי ולמאמן ברק בכר. הבלם לא הגיע לאימון אמש (ראשון) על דעת עצמו וזאת על רקע האכזבה שלו ממעמדו, אחרי שלא שותף בניצחון 0:1 על הפועל חדרה שלשום. המאמן הבהיר להנהלה וגם לשחקן שהדבר לא מקובל עליו וחבשי צפוי להיענש.

המאמן יחליט היום לקראת שעת הצהריים האם חבשי יחזור לאימונים או שמא יספוג השעיה. בכל מקרה, הבלם לא צפוי להיות בסגל למשחק נגד הפועל באר שבע מחר (שלישי, 20:45, ספורט 5) ולפי הערכות יפנה את מקומו לרמי גרשון, שיישב על הספסל. חבשי מאוכזב מאוד ממעמדו ומעוניין לעזוב את הקבוצה, אך ספק אם בחיפה יאפשרו לו זאת כדי לא לפתוח פתח לשחקנים להתנהל בצורה דומה בעתיד. בני סכנין מעוניינת מאוד בבלם, אבל בשלב זה ספק רב אם מכבי חיפה תסכים לשחררו.

שחקני מכבי חיפה עאיד חבשי, רז מאיר, סאן מנחם. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
תקרית חריגה. עאיד חבשי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

באימון היום ינסה צ'ארון שרי להתאמן ואז יתברר האם הוא כשיר למשחק מחר. הקשר יאניק וילדסחוט שנכנס בתוספת הזמן נגד הפועל חדרה, צפוי לקבל יותר דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully