וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוכרים אותו? גליינור פלט כבש שער, וחגג כשהשתין בסמוך לכר הדשא

אקס מכבי חיפה והפועל באר שבע סיפק רגע משעשע בליגת המשנה ההולנדית וסייע לטלסטאר לנצח 2:5 את NEC. מאמנו: "לא הבנתי מה הוא עושה, ראיתי רק את הראש שלו"

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

לחובבי הכדורגל הישראלי זכור גליינור פלט בעיקר משנותיו בהפועל באר שבע (2013/14) ומכבי חיפה (2015-2017). אמש (ראשון) שב החלוץ ההולנדי לכותרות בארצו - הפעם בנסיבות משעשעות.

זה קרה כשסייע ל-SC טלסטאר, אליה שב בקיץ 2019, לנצח 2:5 את NEC במסגרת ליגת המשנה בהולנד. בדקה ה-43 כבש את שערו הראשון מתוך שניים במשחק, קבע 0:3 ומיד זינק מעל שלטי הפרסומת. לחגוג? ובכן, לא בדיוק: חבריו לקבוצה ניסו להבין מה מתרחש, ורק כשראו את החלוץ הוותיק מוריד את מכנסיו, נפל להם האסימון.

"נהניתי מאוד מהחבר שלנו גליינור פלט", אמר בסיום מאמן טלסטאר המשועשע אנדריאס יונקר. "הוא פשוט קפץ מעל השלטים וראיתי רק את הראש שלו. בהתחלה תהיתי מה הוא עושה. הוא פשוט השתין שם. זה היה נהדר. כשאתה מוביל 0:3 כמובן שאתה במצב רוח טוב, אז זה פשוט היה כיף".

פלט, כאמור, סיים את המשחק המוצלח מבחינתו עם צמד וכעת יש לו תשעה שערי ליגה ב-16 הופעות העונה. בעונתו היחידה בהפועל באר שבע כבש 11 שערי ליגה, ובשנים שבילה במכבי חיפה סיפק 14 שערי ליגה ב-37 הופעות. מהירוקים עבר לאלניהספור הטורקית, שם חווה תקופה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully