וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר תחת מתקפה: ארגן מסיבה המונית עם 500 משתתפים ב-5 ימים

בזמן שהקורונה משתוללת בברזיל וגבתה 190 אלף קורבנות, כוכב פ.ס.ז' ניצל את פגרת המולד ועורך מסיבה מתמשכת באחוזה בפלומיננסה. החידוש: איסור על הכנסת פלאפונים ותיעוד

אוהדי פריז סן ז'רמן מתפרעים/מתוך טוויטר

הליגה הצרפתית נמצא בפגרת חג המולד, הקורונה עדיין משתוללת במלוא המרץ, אך זה לא מנע מניימאר לערוך מסיבת ענק של מספר ימים בהשתתפות של 500 אנשים. הכוכב הברזילאי סופג מאז ביקורת קשה בברזיל, שם מתו כבר 190 אלף איש בגלל הנגיף המידבק, כאשר ניימאר בחר למקם את המסיבה שלו בריו דה ז'ניירו עיר החוף והפסטיבלים.

ניימאר חוגג. צילום מסך, צילום מסך
קורונה? לא אצל ניימאר/צילום מסך, צילום מסך

על פי הדיווח בברזיל, ניימאר כבר שכר להקה באחוזה ענקית כדי לבדר את האורחים במהלך חמישה ימי ההוללות שהוא תכנן. ומה עם השכנים אתם שואלים? לפי הדיווח ניימאר דאג גם לזה ובנה חדר תת קרקעי עם בידוד רעשים באחוזה בפלומיננסה.

אלא שבניגוד למסיבות הקודמות שלו, הפעם מספר 10 של נבחרת ברזיל אסר על שימוש בפלאפונים וצילום של סטוריס לאינסטגרם, העלאת וידאו מהאירוע ותמונות לרשת החברתית.

יש לציין שברזיל היא אחת המדינות שהכי הושפעו מהקורונה, כאשר על פי נתוני משרד הבריאות המקומי, כבר 7.5 מיליון איש נדבקו בנגיף. כמו בישראל, גם בברזיל החליטו להגביר את צעדי הזהירות, במיוחד בריו דה ז'ניירו וסאו פאולו.

כידוע, ניימאר עדיין פצוע ועדיין לא ברור מתי הוא יוכל לחזור לכשירות מלאה. הכוכב הברזילאי הספיק לשחק רק שישה משחקים בליגה ולכבוש שלושה שערים, אך בליגת האלופות הוא כיכב וסחב את הקבוצה על גבו לשמינית הגמר עם שישה שערים בחמישה משחקים. ניימאר יפגוש בשמינית את מסי חברו הטוב וברצלונה, בתקווה שעד פברואר הוא כבר יהיה כשיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully