וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה על איבוד הקרדיט? במכבי חיפה בודקים מה הסיבה להיעדרות של חבשי מהאימון

3.1.2021 / 15:11

בלם הירוקים שלא שותף מול הפועל חדרה לא הופיע לאימון הבוקר ללא תיאום מראש, בקבוצה בוחנים את המקרה. צסק"א מוסקבה סימנה מועמדים אחרים לחיזוק אחרי שנטע לביא לא שוחרר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

עאיד חבשי לא הגיע היום (ראשון) לאימון הבוקר של מכבי חיפה ללא תיאום מראש עם אנשי המועדון. עדיין לא ברור האם מדובר במחאה של הבלם, שלא שותף מול הפועל חדרה אתמול, או שהוא החמיץ את האימון מסיבה אחרת, ובקבוצה יבחנו את המקרה לפני שיחליטו כיצד לפעול. חבשי בן ה-25 שותף העונה בשמונה משחקי ליגה.

בצסק"א מוסקבה נחושים לצרף שחקן חדש למרכז המגרש וייתכן שלא ימתינו זמן רב לנטע לביא, אחרי שמכבי חיפה הודיעה למועדון הרוסי שהיא מסרבת לשחרר את הקפטן בכל תוקף. ברוסיה מספרים שסגנית המוליכה בודקת אופציות נוספות לחיזוק ובראשן שחקן קרסנודאר והנבחרת הצעירה של רוסיה, דניל אוטקין.

עוד ברשימה נמצאים קשר ויקטוריה פלזן, לוקאש קלבאך ושחקן נבחרת הונגריה ובריסטול סיטי, אדם נאג'. הרוסים גילו עניין גם בדיאן ליוביצ'יץ' מראפיד וינה, אבל הוא נפצע בנובמבר וכרגע ירד מהפרק. יש לציין שמדובר בשחקנים שהעלויות שלהם אמורות להיות יותר גבוהות מאלו של לביא.

שחקן קרסנודאר, דניל אוטקין. GettyImages
החליף את לביא בראש הרשימה. אוטקין/GettyImages

צסק"א מוסקבה שיגרה למכבי חיפה מייל ובו בקשה להיכנס למו"מ על לביא, אך הירוקים סירבו והסבירו שמדובר בשחקן מפתח חשוב מאוד במסגרת המאבק על האליפות. הקשר עצמו ביקש מהירוקים לשחררו, אבל גם הוא קיבל תשובה שלילית.

במועדון החמיאו ללביא שלמרות הסאגה סביבו, הוא ניראה ממוקד מאוד באימונים. המאמן ברק בכר אמר אתמול אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חדרה: "כבוד בשביל נטע ובשביל המועדון לקבל הצעה כזו, אבל זה ירד מהפרק וכל כולו במכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully