וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעייתו של ניר ביטון ספגה איומים ברשת: "לך ולבעלך מגיע להיתלות ברחוב"

הישראלי של סלטיק מותקף ברשתות מאז הרחקתו בדרבי מול ריינג'רס, אשתו הציגה "הודעה אחת מני רבות שקיבלתי". קפריסין: דור מיכה בישל בהפסד אנורתוזיס

תקציר ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי על צ'לסי/ספורט1

הסערה סביב ניר ביטון והרחקתו באולד פירם לא שוככת והגיעה למימדים מפחידים. שחקן נבחרת ישראל הורחק אתמול (שבת) בדקה ה-62 בדרבי של גלזגו, ולאחר שמונה דקות השיגה ריינג'רס את שער הניצחון, גברה 0:1 על סלטיק ופתחה פער עצום של 19 נקודות בפסגת הליגה הסקוטית. מאז המשחק הותקף ביטון ברשתות, וכעת מתברר כי גם רעייתו בר חטפה הודעות נאצה ואיומים באינסטגרם.

"זו הודעה אחת מני רבות שקיבלתי אתמול", הבהירה בר ביטון בחשבון האינסטגרם שלה והציגה תכתובת שבה אוהד כתב לה: "לך ולבעלך מגיע להיתלות ברחוב".

ראשת המחלקה למאבק באנטישמיות בהסתדרות הציונית העולמית רחלי ברץ ריקס גינתה את האירוע בחריפות וציינה כי תפנה לראשי המועדון בדרישה שיוציא הודעה מטעמה לאוהדים על מנת שמקרים כגון אלו לא ישנו בעתיד: "לאחרונה, אנחנו עדים לעלייה מדאיגה בביטויים אנטישמיים קשים במגרשי הספורט המופנים כנגד שחקנים וגולשים גם לרשתות החברתיות. ההסתה הבלתי פוסקת והשימוש בכינויים כגון אלה, משתרשת בקרב האוהדים משפיעה ומחלחלת גם בקרב דורות שלמים של צעירים שגדלים לתוך שנאה אנטישמית וגזענית".

איומים שספגה בר ביטון, רעייתו של ניר ביטון. האינסטגרם של בר ביטון, צילום מסך
איומים שספגה בר ביטון, רעייתו של ניר ביטון/צילום מסך, האינסטגרם של בר ביטון

ביטון בן ה-29 משחק בסלטיק מאז 2013 וזכה איתה בשבע אליפויות רצופות, כולל טרבל בעונה הקודמת. האדום בדרבי היה השני שלו בליגה הסקוטית (הקודם היה בינואר 2016) והוא יחמיץ בגינו את המשחקים מול היברניאן של אופיר מרציאנו ומול ליבינגסטון.

עוד בוואלה!

ניר ביטון הורחק באולד פירם, שער פסול לתומר חמד בבכורה בוולינגטון

לכתבה המלאה
אלפרדו מורלוס שחקן ריינג'רס לפני ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
הרגע שהוביל להרחקה. ניר ביטון מאחורי אלפרדו מורלוס/רויטרס

* קפריסין: דור מיכה בישל את השער השני של אנורתוזיס לצ'כי יוזף הושבאואר, אבל קבוצתו איבדה יתרון 0:2 והפסידה 3:2 בחוץ למוליכה אפולון לימסול, שמקדימה אותה כעת בשש נקודות. מיכה הוחלף בדקה ה-78, השוער אסף צור נותר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully