וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון הורחק באולד פירם, שער פסול לתומר חמד בבכורה בוולינגטון

הישראלי ראה אדום ישיר בדקה ה-62 וסלטיק הפסידה 1:0 לריינג'רס שפתחה פער של 19 נקודות בפסגה הסקוטית. הפסדים לחמד בליגה האוסטרלית ולאצילי ושהר בקפריסין

תקציר ה-0:4 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

בגיל 33, אחרי שעזב את אנגליה ונמנע מלחזור לליגת העל, תומר חמד החל הבוקר (שבת) את הפרק החדש בקריירה שלו - הרחק מישראל. החלוץ הוותיק פתח עונה קבוצתו החדשה וולינגטון פיניקס, שנכנעה 2:1 לסידני FC במחזור הפתיחה של הליגה האוסטרלית.

חמד, שלא שיחק זמן רב והצטרף רק לאחרונה לאימונים עם קבוצתו החדשה, החל את המשחק על הספסל ונשלף ממנו בדקה ה-59, בתקווה להביא לשוויון המיוחל. בדקה ה-94 זה כמעט קרה, כשבעיטה של אוליסס דאבילה פגעה בו ונכנסה פנימה, אולם בדיקת VAR פסלה את השער בשל נבדל. חמד יתנחם בכך שרשם היסטוריה קטנה כישראלי הראשון שרושם דקות בליגה האוסטרלית. אם לוקחים בחשבון גם את העונה שעברה, הרי שוולינגטון כבר עומדת על רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. היא תחפש אחד כזה בשבת הבא, כשתתארח אצל מקארתור.

צפו במחצית השנייה של המשחק

עשור אחרי האליפות האחרונה שלה, ריינג'רס עשתה היום צעד גדול מאוד להחזרת התואר בסקוטלנד אחרי שניצחה 0:1 באולד פירם את סלטיק. ניר ביטון פתח בהרכב האלופה וראה אדום ישיר בדקה ה-62, אחרי שתפס מאחור את אלפרדו מורלוס שהיה בדרכו אל השער. זה האדום השני של הישראלי בליגה הסקוטית, כשהקודם היה בינואר 2016 מול פרטיק ת'יסל.

שמונה דקות לאחר מכן, שער עצמי של קאלום מקגרגור העניק לקבוצה של סטיבן ג'רארד את הניצחון וגם פער עצום של 19 נקודות בפסגה. לסלטיק יש שלושה משחקים פחות, אבל עדיין מדובר בפער משמעותי שכן ריינג'רס עדיין ללא הפסד וספגה רק חמישה שערים ב-22 משחקים. חאתם עבד אלחמיד חזר מפציעה ושיחק 17 דקות כמחליף אצל הירוקים.

ניר ביטון שחקן סלטיק לאחר הרחקתו. רויטרס
האליפות התרחקה. ניר ביטון אחרי האדום/רויטרס

* אופיר מרציאנו חזר מפציעה לשערה של היברניאן, אבל ספג שלושה שערים ולא מנע הפסד שלישי ברציפות בליגה הסקוטית - 3:0 בבית מול ליבינגסטון.

* עוד בסקוטלנד: גיא מלמד נותר על הספסל של סט. ג'ונסטון, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול רוס קאונטי.

* עומר אצילי ובן שהר נכנסו כמחליפים ולא הצליחו למנוע מאפואל ניקוסיה המידרדרת עוד הפסד מביך, הפעם 2:0 לפראלימני. אצילי נכנס עם פתיחת המחצית השנייה ושהר נשלח למגרש בדקה ה-56. לאפואל זה היה הפסד שלישי ברציפות.

* ירין פרץ שיחק 90 דקות בהפסד של קרמיוטיסה 1:0 לא.א.ל לימסול בליגה הקפריסאית. קבוצתו במקום ה-12 עם חמש נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully