וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני וארן חיובי לקורונה, צ'ארון שרי עשוי לפתוח מול באר שבע

יום לפני מכבי חיפה, הודיעה הפועל באר שבע כי החלוץ נדבק ושאר השחקנים עברו בדיקות. שרי יצא עם הירוקים למלון (ג', 20:45, ספורט 5)

מחזור 15הסתיים05/01/2021
הפועל באר שבע
  • יוספי (40)
1:1
  • (74, גול עצמי) טהא
מכבי חיפה
תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע תעמוד בפני מבחן כוח אמיתי מול מכבי חיפה מחר (שלישי, 20:45, ספורט 5). עם חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, מתוכם ארבעה ניצחונות במשחקי חוץ, תארח הקבוצה של יוסי אבוקסיס בטדי את הקבוצה הטובה בליגה למפגש פיקנטי גם בגלל האקס ברק בכר. בשני המשחקים האחרונים שלה באר שבע לא ספגה גם בזכות החזרה של מיגל ויטור מפציעה ובמועדון רוצים להמשיך את המומנטום הנהדר ולהוכיח לעצמם שהם מסוגלים גם לנצח את הטוענת לכתר.

מחזיקת הגביע הודיעה היום כי אנתוני וארן נמצא חיובי בבדיקת קורונה. בעקבות כך, ובתיאום עם מנהלת הליגה, נערכו בדיקות לכלל השחקנים ואנשי הצוות במועדון. הכנות הקבוצה למשחק שייערך מול מכבי חיפה נמשכות כמתוכנן.

בנוסף ייעדרו גם סינטיאהו סלליך ומרואן קבהא הפצועים ההיעדרות של וארן צפויה להכניס את איתמר שבירו להרכב, אלא אם אבוקסיס יחליט ללכת עם ג'ונתן אגודלו בהתקפה ואז יצטרך לוותר על זר ולפתוח עם תומר יוספי או אילי מדמון בקישור. ההחלטה בעניין הזה לא פשוטה, כיוון שמריאנו באריירו ומרסלו מלי נמצאים בכושר טוב ושותפים לתוצאות הטובות של הקבוצה. רמזי ספורי צפוי להמשיך בהרכב במקום סלליך.

לואי טהא אמר לקראת המשחק: "משחק קשה נגד קבוצה מצוינת, אני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו הכי טוב למשחק. אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק רגיל. אני מקווה שנעשה תוצאה טובה".

אנתוני וארן שחקן הפועל באר שבע על הספסל. דני מרון
לא נכח באימון הבוקר. אנתוני וארן/דני מרון

מכבי חיפה

הבלם, עאיד חבשי, פנה למאמן מכבי חיפה ברק בכר, ביקש להתנצל ולשוחח עימו אחרי שלא הופיע אתמול לאימון. בכר שמע את השחקן, הודיע לו כי לא יהיה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע וייענש כספית, על פי החלטת המועדון. חבשי שב לאימונים.

צ'ארון שרי, שנפצע במפשעה במשחק מול הפועל חדרה בשבת, יצא עם הירוקים לבית המלון בירושלים ומחר תתקבל החלטה סופית האם יפתח בהרכב. שרי אף תורגל בהרכב היום ויש הקלה משמעותית בכאבים, אך רק מחר תתקבל החלטה סופית אם השחקן ישחק שכן יש חשש שמדובר בסיכון. מלבד שרי, נראה שבכר לא יעשה שינויים גדולים בהרכב כאשר רמי גרשון צפוי להיות בסגל על חשבונו של עאיד חבשי המושעה.

קשר מכבי חיפה חוסה רודריגס אמר לקראת המשחק: "המפתח הוא להמשיך ולשחק כמו במשחקים האחרונים, כקבוצה. חשוב להיות מרוכזים כי זה הולך להיות משחק קשה ונעשה הכול כדי לנצח. אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה וחזקה מאוד ולא נגד ז'וזואה לבד". על השיפור בצד ההגנתי של הקבוצה אמר הספרדי: "שדרגנו את החלק ההגנתי שלנו. זה בזכות כך שכל הקבוצה משחקת כיחידה אחת וכולם חושבים כל הזמן איך לא לספוג שערים קלים".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר, שיפגוש שוב את האקסית המיתולוגית, אמר: "פתחנו את העונה פחות טוב מבחינה הגנתית והצלחנו לשפר את זה. הקבוצה התחזקה הגנתית וצריך להמשיך כך. אנחנו משחקים נגד קבוצה ולא נגד שחקן אחד, ז'וזואה שחקן מצוין, אבל נצטרך להתכונן ברמה הקבוצתית למשחק מול קבוצה חזקה מאוד. נראה איך שרי התאושש מהמשחק האחרון, אני מקווה שהוא התאושש וגם אם לא, אז יש אחרים שישחקו. סיימנו סיבוב אחד ופתחנו טוב את הסיבוב השני. אנחנו לא מסתכלים רחוק מדי, יש לנו עומס של משחקים ומה שמעניין אותנו עכשיו זאת רק הפועל באר שבע".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע בוחנת אפשרות לצרף את עידן נחמיאס

לכתבה המלאה
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
רק ביום המשחק יחליטו לגביו. שרי/מאור אלקסלסי, .

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 7:27 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 13 תוצאות תיקו.

* מכבי חיפה ניצחה בכל שמונת מפגשי הליגה הקודמים, בעוד הפועל באר שבע ניצחה ברבע גמר הגביע לפני כחצי שנה ובעימות האחרון בגביע הטוטו.

* מכבי חיפה ברצף של שמונה ניצחונות ליגה - הכי טוב שלה מאז 10 הניצחונות הרצופים בפתיחת עונת 2009/10 - ובשבעה מתוכם שמרה על שער נקי.

* ז'וזואה כבש בחמישה משחקי ליגה העונה (שישה שערים) וכל משחק כזה הסתיים בניצחון. רק פעם אחת ניצחה באר שבע בלי שער של הכוכב הפורטוגלי שלה.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: טדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully