וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בוחנת אפשרות לצרף את עידן נחמיאס

4.1.2021 / 11:23

בקבוצה מבירת הנגב הזכירו את הבלם בן ה-23 שמסיים חוזה בעירוני קרית שמונה בקיץ, כמועמד להצטרף בחלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא. גם מכבי תל אביב מביעה בו התעניינות, אבל שרצקי מבהיר: אשחרר אותו רק אם תגיע הצעה מתאימה

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב על עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט 1

הפועל באר שבע בוחנת את האפשרות לצרף את בלמה של עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. לוואלה! ספורט נודע שבבאר שבע העלו את שמו של הבלם בישיבות שנערכו לקראת חלון ההעברות שייפתח בשבוע הבא ואף גיששו אצל קרית שמונה האם תהיה מוכנה למכור אותו. לשחררו.

לבאר שבע צפויה תחרות לא קלה. גם מכבי תל אביב מתעניינת בבלם בן ה-23 ונראה שהשחקן יעזוב כבר בינואר לאחת משתי הקבוצות הבכירות. מכבי תל אביב רצתה מאוד את חאתם עבד אלחמיד, אך העלויות הגבוהות מורידות את האפשרות הזו מפרק בשלב זה. גם רז שלמה הוזכר כמועמד להצטרף לצהובים.

עידן נחמיאס שחקן עירוני קרית שמונה. ., מאור אלקסלסי
סחורה מבוקשת. עידן נחמיאס/מאור אלקסלסי, .

נחמיאס יסיים את חוזהו בקרית שמונה בסוף העונה ובשלב זה לא חידש עדיין את חוזהו, מה שמגדיל את האפשרות שיעזוב. קרית שמונה תהיה זכאית לדמי השבחה על נחמיאס גם אם יעזוב בקיץ, אבל אם תגיע הצעה מרשימה ומספקת לשולחנו של הבעלים איזי שרצקי, הוא ישחרר אותו כבר בחודש ינואר.

קרית שמונה ממשיכה בהכנות למשחק נגד הפועל חיפה שייערך מחר (שלישי, 19:00, ספורט 5 לייב). בקרית שמונה מקווים להמשיך במומנטום שהתחילו במחזור שעבר ולרשום ניצחון נוסף. קובי רפואה לא צפוי לעשות שינויים רבים בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully