וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מיגל ויטור וז'וזואה יקבלו בקרוב הצעות לחוזים חדשים

3.1.2021 / 7:10

ההתלבטות קרובה להסתיים. הקבוצה מבירת הנגב מחכה לעיתוי הנכון להגיש לקפטן ולשחקן המצטיין חוזים לעונה הבאה. גם יוסי אבוקסיס הזוכה להערכה, מבוקש לעונה נוספת. וראן וסלליך יעדרו מול מכבי חיפה מחרתיים. אגודלו מתוסכל שלא מוצא מקום בהרכב

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

בהפועל באר שבע קרובים להחליט על הגשת הצעות לחוזים חדשים למיגל ויטור וז'וזואה, אך טרם הסכימו על העיתוי הנכון לעשות זאת. שני הפורטוגלים רוצים להמשיך במועדון ואחרי שז'וזואה שלח את המסר שלו בתום המשחק לפני שבוע מול בני יהודה, היה זה ויטור שאמר אמש בתום ניצחון החוץ על מכבי נתניה שהוא רוצה ומצפה להישאר.

על פניו מדובר בתקופה נהדרת של השניים. ויטור חזר מפציעה ממושכת להרכב ובשני המשחקים האחרונים הקבוצה מנצחת בלי לספוג הרבה בזכות הנוכחות שלו. ז'וזואה, שכבש את שער הניצחון אתמול, נמצא בכושר אישי מצוין וגם פחות עסוק בענייני משמעת בתוך המועדון. אלא שבכל זאת במועדון עוד קצת מושכים את הזמן עם הצעות חדשות גם כי בהפועל באר שבע משוכנעים שהשניים לא יברחו לשום מקום וגם כי יש הערכה שתקופת ההמתנה מצד השניים להארכת החוזים, עושה להם טוב ולראיה התוצאות במגרש.

עניין שלישי קשור בכך שוויטור מפסיד לא מעט משחקים במהלך עונה בשל פציעות וז'וזואה כזכור היה לא מזמן מושעה והיה ספק אם צריך להשאיר אותו כחלק מהקבוצה.

מיגל ויטור עם ז'וזואה הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
יקבלו בקרוב הצעות לחוזים חדשים. ויטור וז'וזואה/ברני ארדוב

כך או אחרת לא נראה שבהפועל באר שבע ימשכו יותר מדי זמן עד שיוגשו ההצעות ובכל מקרה מדובר עדיין בעמידה בלוח הזמנים, שכן בקבוצה הצהירו מאז ההגעה לליגה האירופית שלפני ינואר 2021, לא יתעסקו במועדון בחוזים חדשים כדי לא לייצר מתח מול מי מהשחקנים שלא יאהב את ההצעה שיקבל ויתנהל איתו משא ומתן ממושך. כאשר יחליטו בהפועל באר שבע על הגשת הצעות חדשות, המטרה תהיה לסיים את המגעים כמה שיותר מהר ולא למשוך את זה יותר מדי זמן.

לצד שני הפורטוגלים גם המאמן יוסי אבוקסיס אמור לקבל הצעה לחוזה חדש בהמשך וגם במקרה שלו ירצו במועדון לסיים את המשא ומתן בתוך זמן קצר.

בתוך כך החלוץ אנתוני וארן הגדיל אתמול שוב את מצבת הפצועים כשהצטרף אל סינטאיהו סלליך, שנפצע במהלך המשחק האחרון מול בני יהודה. וארן הוחלף כבר במחצית הראשונה עם מתיחה בשריר. השניים לא ישחקו מחרתיים במשחק המסקרן מול מכבי חיפה. היעדרות וארן הייתה צריכה לסדר את חולצת ההרכב לג'ונתן אגודלו, אבל החלוץ הקולומביאני משלם כרגע מחיר גבוה על כך שאבוקסיס משתמש בכל יתר חמשת הזרים ולא מוותר בתקופה האחרונה על איש מהם בהרכב. רק כאשר החליף אתמול מאמן הפועל באר שבע את אלטון אקולטסה, הוא הכניס את אגודלו שזוכה למעט דקות בשל העובדה שרק חמישה זרים יכולים לשחק יחד בעת ובעונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully