וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שברה שיא שלילי בעידן זידאן, אסנסיו שבר את הבצורת

הבלאנקוס ניצחו את סלטה למרות שהחזיקו בכדור רק 41 אחוז מהזמן (הכי מעט למשחק בית), אסנסיו כבש שער בכורה, לוקאס: "אם נמשיך לשחק ככה, אפשר לזכות בהכול"

סרחיו ראמוס הכוכב הגדול שלה קיבל מנוחה, סלטה ויגו לאחר חמישה ניצחונות ותיקו בשישה משחקים. כל זה לא הפריע יותר מדי לריאל מדריד שניצחה אמש (שבת) 0:2 את סלטה ויגו הלוהטת ועלתה (זמנית) לפסגה הספרדית עם נקודה יותר וגם שלושה משחקים עודפים על פני אתלטיקו מדריד. מרקו אסנסיו ולוקאס ואסקס חיפו על יום פושר על בנזמה כשכבשו וגם בישלו אחד לשני בניצחון שהושג בקלות מפתיעה בהתחשב בהרכב החסר ובעיקר ביריבה החזקה שהבקיעה בצרורות עד למשחק הזה.

ריאל מדריד ניצחה אומנם בתוצאה חלקה ולא אפשרה ליריבתה להגיע ליותר מדי מצבים, אבל היא שברה שיא שלילי בעידן זידאן כשהחזיקה בכדור ב-41% מהזמן - הכי מעט שהיא אי פעם החזיקה בכדור במשחק ביתי תחת המאמן.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
פתח שנה בסטייל. זידאן/רויטרס

זינדין זידאן שיבח את ואסקס ואסנסיו ואמר בסיום: "לוקאס עושה המון דברים על המגרש, הוא שחקן שאפשר לסמוך עליו והוא שייך לאקדמיה של ריאל מדריד. אני מאוד שמח בשביל אסנסיו, הוא עבר פציעה קשה אבל עכשיו הוא משתפר כל הזמן".

המאמן שיבח את היריבה כשאמר: "סלטה היא הקבוצה הכי נמרצת שפגשנו העונה, אבל המשחק שלנו היה טוב. שיחקנו חזק ולחצנו אותם".

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו

לכתבה המלאה
לוקאס ואסקס חוגג עם טוני קרוס ריאל מדריד. רויטרס
הבאנקר של זידאן. לוקאס חוגג עם קרוס/רויטרס

לוקאס ואסקס, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק, התייחס בעיקר לסאגת ההארכת החוזה שלו ואמר: "נצטרך לחכות ולראות מה יקרה, זה לא משהו שתלוי בי".

על היכולת של קבוצתו: "אם נמשיך לשחק ככה, ניאבק על הכול. אני משחק הרבה עכשיו ואני רוצה להמשיך ככה לעבוד עם הקבוצה".

מרקו אסנסיו, שסוף סוף שבר את הבצורת עם שער וגם בישול, אמר: "אני מאוד שמח על ההופעה שלי ועל הניצחון. אני מרגיש הרבה יותר טוב עכשיו ככל שהזמן עובר מאז הפציעה שלי. רצינו להביך את סלטה במתפרצות ועשינו את זה. אלו שלוש נקודות חשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully