וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אין מתנות, לפעמים צריך לקחת משחקים בשיניים"

2.1.2021 / 19:20

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-0:1 הלא משכנע על חדרה: "אי אפשר תמיד לתת הצגות, לפחות הגנתית עשינו את העבודה". מימר: "חבל שלא לקחנו נקודות"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט 1

התוצאה והדרך אליה אולי לא היו הכי מרשימות, אבל מכבי חיפה פתחה הערב (שבת) את הסיבוב השני של עונת 2020/21 בליגת העל עם 0:1 על הפועל חדרה ועם עוד שלוש נקודות - ניצחון שמיני ברציפות ועוד משחק ללא ספיגה. אחרי הביקורת על משחק ההגנה שלהם בפתיחת העונה, הירוקים נעלו את השער בפעם השביעית בשמונת המשחקים הכל כך מוצלחים הללו והבונוס הוא הגדלת הפער בפסגה ל-11 נקודות והלחצת מכבי תל אביב, שתשחק רק ביום שני.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
"ניצחון קשה ומתוק". ברק בכר/מאור אלקסלסי, .

ברק בכר אמר בסיום: "היינו פחות טובים מכפי שהתרגלנו, הגענו למספיק מצבים וצריך לפרגן ליריבה שהסתגרה טוב והייתה מסוכנת במעברים. אי אפשר תמיד לתת הצגות, אבל לפחות הגנתית עשינו את העבודה ולא ספגנו. ניצחון קשה ומתוק. היכולת לא הייתה טובה, אבל חשוב לנצח. גם במשחקים קודמים היריבות באו אלינו מוכנות, אבל היינו טובים יותר התקפית. ננסה לשפר את זה, נלמד מזה. בשורה התחתונה עשינו ניצחון חשוב. אין מתנות, צריך לפעמים לקחת משחקים בשיניים, ועשינו את זה היום".

על חיזוק אפשרי: "יש לנו בעוד שלושה ימים עוד משחק קשה, מול הפועל באר שבע בטדי. יהיה מספיק זמן לדבר על החלון של ינואר. נטע לביא לצסק"א? כבוד בשבילו ובשביל המועדון שקיבל הצעה כזו, אבל זה ירד מהפרק וכל כולו במכבי חיפה".

הכובש צ'ארון שרי: "היה משחק קשה, אבל היה חשוב לקחת שלוש נקודות כדי להיות בפסגה. סיכמתי על חוזה חדש, אני שמח מאוד להישאר כאן. זו הפכה להיות המשפחה שלי, תתרגלו לראות אותי הרבה זמן. האנשים אוהבים אותי כאן ואני מקווה להמשיך כאן. אני מקווה שהאוהדים יחזרו לאצטדיון העונה. אנחנו רוצים לזכות באליפות".

שרון מימר מאמן הפועל חדרה. ., מאור אלקסלסי
"התרגלנו לזלזול בנו". שרון מימר/מאור אלקסלסי, .

מאמן הפועל חדרה שרון מימר: "לא מנחם בכלל, אכזבה גדולה מאוד. להגיע לאצטדיון הזה ולגרום למשחק להיראות כמו שהוא נראה זה הרבה אבל לא השגנו כלום. חבל שאין נקודות, נקווה לקחת את היכולת וההתנהלות הזו להמשך העונה. ראיתם קבוצה שמאמינה בעצמה, הגענו להרבה מצבים. התרגלנו לזלזול בנו, אבל יש לנו הרבה גאווה ואנחנו יודעים מה אנחנו שווים. חסרים לנו מספר שחקנים, אני מרוצה מהסגל הצנוע והתקציב הנמוך הזה. אנחנו עושים דברים טובים".

נועם כהן, שפתח הפעם כמגן שמאלי: "זה תפקיד שאני מבצע אותו לפעמים, איפה שהמאמן ישבץ אותי, אני אעשה הכול. כל דקת משחק זה זהב ואני חושב שהסתדרתי בסדר גמור. הראינו שחדרה זו לא הקבוצה שהייתה בתחילת העונה, אנחנו קבוצה חזקה ומעולה מבחינה הגנתית. חסר לנו גרוש ללירה בהתקפה ואני מאמין שנשתפר בפן הזה. אנחנו רוצים לשרוד בליגה ואם נצליח להשתחל אל הפלייאוף העליון, ואני מאמין שאנחנו יכולים, זו תהיה עונה נהדרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully