וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח באשדוד: הבדיקות שיקבעו האם גם המשחק מול הפועל תל אביב יידחה

2.1.2021 / 12:11

השחקנים שיצאו שליליים יגיעו בצאת השבת לאצטדיון הי"א כדי לבצע בדיקות חדשות. אם יימצאו חיוביים נוספים, יידחה המשחק מול האדומים שאמור להיערך ביום שלישי, ייתכן שגם המשחק מול מכבי פתח תקוה ב-11 בינואר יידחה

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על בית"ר ירושלים/ספורט1

במנהלת הליגות בכדורגל מעריכים הבוקר (שבת) שאם לא יימצאו מאומתים נוספים בבדיקות הקורונה שייערכו הערב באשדוד, קיים סיכוי טוב שהמשחק מול הפועל תל אביב יתקיים ביום שלישי, במחזור ה-15 שמתוכנן לאמצע השבוע הקרוב. מועד למשחק הדחוי מהיום מול עירוני קרית שמונה, יימסר בהמשך. בשלב הזה יש למ.ס. אשדוד תשעה שחקנים חיוביים לקורונה ו-3 אנשי צוות ובהם עוזר המאמן משה אוחיון.

כל השחקנים ואנשי הצוות שיצאו אתמול שליליים בבדיקת הבוקר, התבשרו הבוקר להגיע במוצאי השבת, בשעה שטרם נמסרה להם, כדי לעשות בדיקות חוזרות באיצטדיון הי"א. במועדון מעריכים שבבדיקות האלה יימצאו עוד שחקנים חיוביים ובמקרה כזה, בוודאות יידחה המשחק נגד הפועל תל אביב ואולי אף זה שייערך ביום שני הבא ב-11 בינואר מול מכבי פתח תקווה. מי שמחליט אם לדחות משחק זה רק משרד הבריאות. כזכור, המנהלת אימצה בשעתו את מתווה אופ"א לפיו אם יש 13 שחקנים שליליים בקבוצה וביניהם שוער, ניתן לקיים משחק ולכן מעריכים שם שאם לא יהיו עוד מאומתים המשחק מול הפועל תל אביב יתקיים.

שחקני מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
חוסר ודאות. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

מבין השחקנים השליליים לא היה הבוקר מישהו שדיווח שאינו חש בטוב. השוער רון שושן שהרגיש לא טוב כבר ביום חמישי נמצא שלילי והוא לא בין הנדבקים, הכוללים בין היתר את טום בן זקן, דין דוד, גיל כהן ומונטארי קמהאני.

מספר אנשי צוות וביניהם המנכ"ל רפי נידם הגיעו כבר אמש לצפון כדי לשמור שבת והם יצטרכו בצאת השבת לעשות את הדרך לאשדוד ושם, כאמור, להיבדק בניידת שתשלח המינהלת לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully