וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של הפועל תל אביב השליכו אבנים על ביתו של שרון ניסנוב

עודכן לאחרונה: 2.1.2021 / 23:03

עליית מדרגה במחאה של האוהדים נגד הבעלים. קלינגר אחרי התיקו נגד הפועל כפר סבא: "לא מכריח אף אחד להעסיק אותי"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא 1:1/ספורט 1

עשרות אוהדי הפועל תל אביב הגיעו הערב (שבת) לביתו של הבעלים שרון ניסנוב והשליכו חפצים לעבר הבית. לטענת הנוכחים בין היתר הושלכו גם אבנים. מדובר בעליית מדרגה במחאה של האוהדים נגד הבעלים.

"אני לא מכריח אף אחד להעסיק אותי, אבל אני עובד עם הלב והנשמה ואתן את כולי להפועל תל אביב - עד טיפת הדם האחרונה". במילים האלה בין היתר, סיכם הערב (שבת) ניר קלינגר את ה-1:1 המאכזב של הפועל תל אביב נגד הפועל כפר סבא בפתיחת הסיבוב השני, תוצאה שבעקבותיה האדומים נותרו במרחק משמעותי מהקו האדום.

הפועל תל אביב עלתה ליתרון בדקה ה-22, אבל איבדה אותו בתוך שלוש דקות ולבסוף הסתפקה בנקודה אחרי משחק בינוני. "אני חושב שבחלק הקדמי הלחץ נותן את אותותיו - למרות שהיה שיפור בהנעת כדור" אמר קלינגר, "אני מבין את השחקנים ואת הלחץ. הוא יושב על הצוואר כמו אבן רחיים וזה משבש את הפעולות האחרונות. הלב כואב, הנשמה צועקת, קשה לי מאוד עם המצב. אבל צריך לדעת להתעלות, להרים את הראש ולא להרים ידיים. זה יגיע, נצא מהמקום הזה".

המאמן המשיך: "כולם השתדלו, אני יכול להבין מאיפה זה מגיע, הייתי שם - כששום דבר לא הולך. לפעמים המעצור הוא מנטלי. היום היה שיפור גדול בהנעת כדור, הכדורים הארוכים בדרבי עשו לי רע, זה לא הכדורגל שלי. עשינו חילופים התקפיים ולא הכרענו את המשחק לצערי".

בנוגע למעמדו, אמר קלינגר: "השחקנים רואים, חשים, מרגישים אנרגיות, הם יודעים שאני בחדר ההלבשה, נטוע חזק. אני עובד ימים כלילות ביחד עם הבעלים, אתם לא מבינים כמה שעות אנחנו יושבים כדי לחזק את הקבוצה. דן איינבינדר ולידור כהן הגיעו למרות המצב הקשה, לקחו אתגר וכל הכבוד להם".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. אריאל שלום, אריאל שלום
עוד משחק, עוד איבוד נקודות. קלינגר/אריאל שלום, אריאל שלום

אלישע לוי שערך בכורה מחודשת על הקווים של הפועל כפר סבא בקדנציה השלישית שלו במועדון: "הנקודה טובה. בחצי הראשון הייתי מרוצה, בחצי השני הם דחפו אותנו לשער שלנו. היינו בלי שלושת הבלמים שלנו - זה דבר שאני לא זוכר כמוהו - אבל השחקנים שנכנסו עשו את העבודה".

על הפעילות בינואר אמר המאמן: "אין לי ספק שנעשה שינויים בסגל, יש רצון גדול מאוד שלנו ושל הבעלים להביא את הקבוצה למצב טוב יותר. נצטרך להביא שחקנים שישפרו את הסגל. עושים עוול לשומי עם הדיבורים על התערבות, הקבוצה מנוהלת בצורה הכי טובה והכי שקטה. יש לו עבר גדול, הוא היה בנבחרות. הדברים החשובים הם שבאתי בגישה וידיעה שצריך לשדרג את הקבוצה ויש רצון גדול מצד הבעלים לעשות זאת".

עוד בוואלה!

הפועל תל אביב והפועל כפר סבא נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully