וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן שמרה על הפסגה לפני המפגש עם יובנטוס, רונאלדו עקף את פלה

הרוסונרי ניצחו 0:2 את בנבנטו ב-10 שחקנים אחרי השישייה של אינטר, כוכב יובנטוס חגג צמד ב-1:4 על אודינזה ורחוק גול אחד משיא השערים העולמי של ביצאן (759). חמישייה לאטאלנטה, רביעייה לנאפולי, גם רומא ניצחה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 1:2/ספורט 1

אחרי פגרת חגים קצרה, הליגה האיטלקית חזרה לפעילות עם המחזור ה-15 שנערך במלואו היום (ראשון). אינטר פתחה את 2021 עם 2:6 משכנע על קורטונה, אבל מילאן הבלתי מנוצחת (היחידה בליגות הבכירות) עמדה בלחץ וחזרה לפסגה עם 0:2 על בנבנטו בחוץ, שלושה ימים לפני המפגש עם יובנטוס שניצחה 1:4 את אודינזה מצמד של כריסטיאנו רונאלדו. רומא שמרה על המקום השלישי, אטאלנטה סיפקה חמישייה (כולל כובש איטלקי), נאפולי רביעייה ואילו ורונה הסתפקה בשער אחד במספרת מרהיבה.

פרנק קסייה שחקן מילאן. רויטרס
מניה בטוחה מהנקודה הלבנה. פרנק קסייה/רויטרס

בנבנטו - מילאן 2:0

לא הפגרה, לא החיסורים הרבים ולא הלחץ מצד אינטר הצליחו לעצור את מילאן, שתגיע למשחק הגדול מול יובנטוס ביום רביעי מהמקום הראשון. הרוסונרי סופרים כבר 27 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד (האחרון היה לגנואה לפני התפרצות הקורונה), 35 משחקים רצופים עם שער ו-15 משחקי חוץ ללא הפסד (הרצף הכי טוב שלה מאז 2004). פיפו אינזאגי קיווה לקלקל, אבל הקבוצה שלו החמיצה פנדל ולא השכילה לחזור מול 10 שחקנים. בהיעדרם של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, תאו הרננדז המוצהב ויתר החסרים, פרנק קסייה חזר ודייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-15. סנדרו טונאלי סיבך את המוליכה עם אדום ישיר בדקה ה-34, אבל רפאל לאאו הברזילאי הכפיל את היתרון בדקה ה-49 עם הקשתה בסיבוב מזווית קשה בקצה הרחבה ומנגד ג'אנלוקה קפרארי בעט פנדל החוצה בדקה ה-61.

עוד בוואלה!

האם זו תחילת הסוף? השנה העגומה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. Emilio Andreoli, GettyImages
איזו פתיחת שנה. לאוטרו/GettyImages, Emilio Andreoli

אינטר - קרוטונה 2:6

הנראזורי סיימו את 2020 במומנטום מצוין והמשיכו אותו לתוך 2021 עם ניצחון במשחק רב שערים - ניצחון הליגה השמיני שלהם ברציפות - דבר שלא עשו מאז נובמבר-דצמבר 2008.

המחצית הראשונה הייתה מסחררת:

דקה 12: 0:1 לקרוטונה, ניקולו זאנלטו
דקה 20: 1:1, לאוטרו מרטינס
דקה 31: 1:2 לאינטר, לוקה מארונה (עצמי)
דקה 36: 2:2, ולדימיר גולמיץ' (פנדל)

המחצית השנייה כבר הייתה של אינטר, שנהנתה מהשני של לאוטרו (57) והראשון של רומלו לוקאקו (64) כדי לעלות ל-2:4 מהיר. בשלב הזה העולה החדשה נשברה והארגנטינאי השלים שלושער (78) לפני שאשרף חכימי חתם (87). מאז 1994, הנראזורי מנצחים בכל משחק בית ראשון של כל שנה קלנדרית.

שחקני רומא חוגגים עם אדין דז'קו. רויטרס
השער ה-114. אדין דז'קו/רויטרס

רומא - סמפדוריה 0:1

המדורגת שלישית עבדה קשה מול האקס האהוב קלאודיו ראניירי וניצחה אותו בפעם השלישית ברציפות. רומא, שעדיין לא הפסידה העונה בבית, חיכתה 72 דקות עד שהקפטן אדין דז'קו נהנה מבישול מצד ימין של המגן ריק קרסדורפ וכבש את שערו ה-114 במדי הג'אלורוסי. סוף פודגוראנו נותר על הספסל של רומא ועדיין לא הפך לישראלי השלישי שמשחק בסרייה A, אחרי טל בנין וערן זהבי.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
שער אחד מהשיא העולמי. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - אודינזה 1:4

רצף של שלושה משחקי בית ללא ניצחון לא היה לאלופה מאז תחילת עונת 2015/16, ולא קרה גם הפעם. אודינזה, שניצחה באותו רצף בטורינו, קיוותה לסבך עוד יותר את אנדראה פירלו, אבל יובנטוס הרימה את עצמה אחרי שחטפה שלישייה ביתית מפיורנטינה לפני הפגרה. ההתחלה הייתה מלחיצה מבחינת המארחת לאחר שרודריגו דה פול הרשית בדקה ה-11, אלא שהשער נפסל בעזרת ה-VAR בגלל נגיעת יד ובדקה ה-31 כריסטיאנו רונאלדו הרגיע עם טיל לרשת והתבודד בראש טבלת המבקיעים עם 13 שערים. בדקה ה-49 הפורטוגלי בישל לראשונה העונה בכדור עומק אומנותי לפדריקו קייזה, ולאחר שלוש דקות גם ארון ראמזי מצא את הרשת, אבל השער שלו נפסל בטענה לנגיעת יד, אז רונאלדו חיכה לדקה ה-70 ונעץ בעצמו את השלישי. CR7 עקף בכך את פלה עם 758 שערים רשמיים בקריירה (656 במועדונים ו-102 בנבחרת) וישבור בקרוב את השיא העולמי בו מחזיק יוזף ביצאן האוסטרי-צ'כי עם 759. זו גם העונה ה-15 ברציפות שרונאלדו חוצה את רף 20 השערים בקבוצה ובנבחרת. מרווין זגלאר צימק בתוספת הזמן, אבל פאולו דיבאלה הספיק להגיב עם הרביעי בדקה ה-93.

מתאו פסינה שחקן אטאלנטה. Pier Marco Tacca, GettyImages
סוף סוף כובש איטלקי לאטאלנטה. מתאו פסינה/GettyImages, Pier Marco Tacca

אטאלנטה - ססואולו 1:5

הקבוצה מברגמו מתרגלת לחיים ללא פאפו גומס, כשבעמדה שלו פתח הפעם מתאו פסינה וגם פרע שטר ראשון. דובאן ספאטה השתחרר ברחבה והעלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-11, ורגע לפני סיום המחצית הכין יוסיפ איליצ'יץ' לפסינה שהמשיך מהאוויר אל הרשת תוך כדי נפילה והפך לאיטלקי הראשון שכובש עבור המארחת - כמעט שנתיים ולא פחות מ-164 שערים אחרי שג'אנלוקה מאנצ'יני עשה את זה ב-20 בינואר 2019. ספאטה השלים צמד אחרי בישול בעקב של רמו פרוילר בדקה ה-49 והמגן רובין גוזנס דהר ממחצית המגרש ובעזרת הסטה משחקן אורח כבש בימין בדקה ה-57. לואיס מוריאל נכנס בדקה ה-63 ואחרי חמש דקות קיבל גם הוא אסיסט מפרוילר. הבלם ולאד קיריקש המתיק מעט את הגלולה בדקה ה-75 עבור ססואולו, שעדיין מקדימה את אטאלנטה בנקודה.

משחקים נוספים

קליארי - נאפולי 4:1
לקליארי: ז'ואאו פדרו (60). לנאפולי: פיוטר ז'לינסקי (25 ו-62), הירווינג לוסאנו (74), לורנצו אינסינייה (86 בפנדל).

גנואה - לאציו 1:1
לגנואה: מתיאה דסטרו (58). ללאציו: צ'ירו אימובילה (15 בפנדל)

פארמה - טורינו 3:0
לטורינו: ווילפריד סינגו (8), ארמנדו איצו (88), אמר גויאק (90+5)

ספציה - ורונה 1:0
לוורונה: מתיאה זקאני (75)

פיורנטינה - בולוניה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully