וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו תחילת הסוף? השנה העגומה של ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו

שני כוכבי העל צנחו במספרים ב-2020. מסי סיים בלי תואר וכבש 18 שערים בלבד (לא כולל פנדלים). גם הפורטוגלי דעך, אך מנצח במאצ' אפ. כל המספרים

מקבץ משערי יום שלישי בפרמיירליג, כולל החמישייה של לידס יונייטד/ספורט1

רונאלדו ומסי נחשבים, בלי תחרות, לשני השחקנים הכי גדולים ב-20 השנים האחרונות. אבל האם אנחנו צריכים להתחיל להפנים ששניהם כבר הרבה מעבר לשיא? אולי סיום השנה של יובנטוס וברצלונה מסמל יותר מכל את האכזבה היחסית משני הכוכבים האלו. מסי ראה מהספסל את הקבוצה שלו מסיימת ב-1:1 ביתי עם אייבר החלשה ורונאלדו הובס עם יובנטוס 3:0 בבית מול פיורנטינה.

אם מדברים במספרים, אין ספק מי מנצח בראש בראש בין השניים, או יותר נכון מי דעך פחות. רונאלדו העמיד מספרים הרבה יותר טובים ממסי, שחווה את השנה הכי קשה בקריירה המופלאה שלו.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מעבר לשיא? רונאלדו ומסי/רויטרס

כריסטיאנו רונאלדו הבקיע 41 שערים עבור יובנטוס ב-2020, ליאו מסי הבקיע רק 26. מבחינת ממוצע של גול לדקות משחק, רונאלדו כובש כל 83 דקות ומסי? כל 150 דקות. רונאלדו כבש שלושה שערים בינלאומיים לעומת 1 בלבד של מסי. הפורטוגלי של יובנטוס הבקיע 27 שערים לא בפנדלים לעומת 18 בלבד של מסי.

אפילו בתחום של הבעיטות החופשיות, שבו מסי סיפק שערים לפנתיאון, רונאלדו מנצח את מסי עם שני שערים לעומת אחד בלבד של הארגנטינאי. רונאלדו זכה עם יובה בתואר אחד לעומת מסי שלא זכה באף תואר. אם אתם משתייכים למחנה מסי, אז יש גם תחום אחד שבו הארגנטינאי ניצח את הפורטוגלי. הוא בישל 18 שערים לעומת 6 בישולים בלבד של CR7.

כעת נותר לראות אם השנה הזו מסמלת את תחילת הסוף של שני הכדורגלנים המופלאים האלו, הוא שזו סתם הייתה שנה לא טובה של השניים. אנחנו בכל מקרה נאחל להם שנה חדשה טובה בהרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully