וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בגביע המדינה: דרבי תל אביבי חם על הכניסה לחצי הגמר

2.1.2021 / 13:59

רבע גמר גביע המדינה: ללא אותלו האנטר וסנדי כהן ואחרי שני הפסדים רצופים ברבע הגמר, תארח מכבי תל אביב את הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5) במשחק מרתק. בכורה לג'ונס אצל האדומים. נס ציונה תתארח אצל ראשון לציון (18:00, 5STARS). בלאט אמור לשוב לפעילות בקרוב

דני אבדיה מדבר לאחר ניצחון הבכורה על מינסוטה/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

שלב רבע גמר גביע המדינה בכדורסל יימשך מחר (ראשון). אחרי שנתיים של הפסדים בשלב רבע הגמר, ושלוש שנים בלי זכייה בגביע המדינה, מכבי תל אביב תנסה להמשיך במסע שלה לעבר הגביע כשתארח את הפועל תל אביב לדרבי חם. מכבי ראשון לציון, שהעפילה בשנתיים האחרונות לשלבים מאוחרים בגביע, תרצה להמשיך במסורת נגד עירוני נס ציונה, שגם היא נעצרה בשנה שעברה רק בחצי הגמר.

* תמיר בלאט עבר אמש בדיקת MRI בברכו, שלא העלתה ממצאים מעבר לעדות לחבלה. השחקן צפוי לשוב לפעילות סדירה עם הפועל ירושלים בימים הקרובים.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
יהיה מעניין. זוסמן/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5)

בשבוע שעבר השיגה מכבי תל אביב את התואר הראשון שלה לעונה זו, כשגברה על הפועל חולון בגמר גביע ווינר, והצהובים רוצים לחזור למעמד חצי גמר גביע המדינה לראשונה מאז שנת 2018, אחרי שבשנתיים מאז נעצרו ברבע הגמר. במכבי היו מרוצים מאוד מהגישה והיכולת של השחקנים בניצחון המשכנע על הפועל ירושלים ביום חמישי, ומקווים להמשיך בתנופה גם בדרבי הראשון של העונה. אותלו האנטר הפצוע ייעדר, כמו גם סנדי כהן שלא נמצא בארץ, טיילר דורסי וכריס ג'ונס.

יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "משחקים משחק חשוב מאוד משתי סיבות - זה דרבי, זה תמיד חשוב בשבילנו, וזה משחק נוקאאוט בגביע. אנחנו צריכים להיות מוכנים, מרוכזים, ולעקוב אחרי תוכנית המשחק ולהיות מוכנים לשחק נגד קבוצה שתבוא להילחם".

ג'ון דיברתולומיאו: "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו, אנחנו רוצים לנצח כל משחק, אבל משחקי גביע מגיעים לרמת חשיבות אחרת בגלל שיטת הנוקאאוט. צריך להוסיף לזה את העובדה שמדובר בדרבי, שזה אחד המשחקים הכי חשובים בשנה לשחקנים, אוהדים ולמועדון בכלל".

בלשון המעטה הפועל תל אביב לא רושמת עונה טובה עד כה. האדומים פתחו את העונה עם שני ניצחונות בשמונה משחקים בליגה, המאזן החלש ביותר שלהם מאז עונת הירידה 1998/9, ובגביע אמנם העפילו לרבע הגמר, לא לפני שעברו שני מותחנים נגד הפועל רמת גן/גבעתיים ואליצור נתניה מהלאומית. הקבוצה של יאניס קסטריטיס עברה שינוי משמעותי השבוע - הסנטר טייריק ג'ונס חתם, נחת ויערוך בכורה בדרבי, ואילו חואקין שוכמן עבר להפועל אילת אחרי עונה וחצי מאכזבות באדום. בר טימור צפוי לשוב ולשחק, בעוד טאליב זאנה שעבר ניתוח וג'ונס הגיע במקומו, וג'ון דיבלר הפצוע, ייעדרו.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: חוזהו של דראגן בנדר הוארך עד לתום העונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי ראשון לציון גולן גוט מול שחקן הפועל באר שבע טראוויס ווריק. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
ראשון לציון רוצה לחזור לעניינים. גוט/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה (18:00, 5STARS)

דווקא אחרי תקופה טובה עם כמה ניצחונות ביתיים צמודים וחשובים נעצרה מכבי ראשון לציון באמצע השבוע עם הפסד ביתי נגד הפועל גלבוע/גליל. בסיום המשחק הודה מאמן הקבוצה גיא גודס כי הוא מביט לעבר התחתית יותר מאשר לצמרת, כשבקבוצה לא מרוצים מהיכולת בתקופה האחרונה. למרות זאת, במשחק ביתי ברבע הגמר מאמינים בעיר היין כי יוכלו להעפיל לחצי גמר שלישי ברציפות.

אחרי פתיחת עונה חלשה הצליחה עירוני נס ציונה לבצע מהפך בסגל שלה והיא נמצאת במומנטום מצוין לקראת רבע הגמר. הקבוצה של בראד גרינברג ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, כשבליגה היא מצליחה לברוח בצורה משמעותית מהמקומות האחרונים. נס ציונה תודיע בשעות הערב מי השחקן שלא יירשם לרבע הגמר, כשווין סלדן, שנעדר משני המשחקים האחרונים בשל מחלה, עשוי לשוב ולשחק. נמרוד לוי הפצוע ימשיך להיעדר ואילו הסנטר אוריאל טרויצקי שהצטרף מהפועל חולון בהשאלה, יערוך בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully